Відтепер у містян з’явилась можливість оформити низку документів не виходячи з дому. Послугу назвали «Мобільний адміністратор». Нею можуть скористатися люди з особливим потребами, а також ті, хто не може дістатися до найближчого Центру надання адміністративних послуг.
Послугу назвали «Мобільний адміністратор». Вона надається безкоштовно. Скористатися нею можуть люди з особливим потребами, а також ті, хто не може дістатися до найближчого ЦНАПу. Загалом процедура оформлення документів займає не більше 30 хвилин.
Першою скористатися новим сервісом змогла родина Ревенок. Миколі Федоровичу – 77. 2 роки тому він пережив інсульт, тож немає можливості вийти з квартири. А для оформлення документів його присутність у ЦНАПі обов’язкова.
Для надання адмінпослуг використовують невеликий металевий кейс. Всередині – ноутбук, портативний сканер і принтер, модем для доступу до Інтернету. Загалом обладнання коштує більше 50 тисяч гривень. В цілях безпеки разом із адміністратором на виїздах буде присутній і правоохоронець.
Подати заявку на виїзне обслуговування можна за телефонами районних ЦНАПів, або в електронному вигляді. Заповнити форму замовлення та дізнатися повний перелік послуг, що надаються жителям Запоріжжя, можна на офіційному сайті міського Центру надання адміністративних послуг.
[embedded content]
Источник: https://tv5.zp.ua/news/u-zaporizhzhi-z-yavivsya-pershij-mobilnij-ofis-yakij-obslugovuye-kliyentiv-za-mistsem-prozhivannya/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook