Кому за 30 — зась! У Запоріжжі можуть обмежити вагу вантажівок, які рухаються ДніпроГЕСом

В транспортній системі Запоріжжя ДніпроГЕС одна з найголовніших артерій, що з’єднує лівий та правий берег Дніпра. Щодня через греблю проїжджає тисячі авто. І не лише легковики. Найбільше шкоди їй наносять багатотонні вантажівки.

Найменша ДТП і одразу затор. А пішки реально швидше. Але подолати греблю на своїх двох наважуються не всі. Жителям правого берега доводиться чекати громадський транспорт та часто спізнюватись на роботу. Але проводити реконструкцію чи ремонт, кажуть у мерії, не в компетенції міської влади. Адже ДніпроГЕС не перебуває на балансі міста. Тому виділяти бюджетні кошти на проведення будь-яких робіт — це порушення закону. Мовляв, у питанні ремонту дорожнього полотна греблі міська влада діє лишень у дозволених межах. А вирішити проблему може лише капітальний ремонт. Але його проведення може призвести до обмеження руху греблею.

ДніпроГЕС на балансі компанії “Укргідроенерго”. Її представники кажуть, найбільше шкоди стану дорожнього полотна автопереїзду греблі, який був введений в експлуатацію ще у 1978 році, наносять саме вантажівки. Міський голова Запоріжжя Володимир Буряк доручив розробити відповідне рішення виконкому та ввести обмеження. Мовляв, рухатись греблею мають вантажівки, вага яких не більша 30-ти тон. Про це водіям мають повідомляти відповідні дорожні знаки, а слідкувати за виконанням обмеження мають правоохоронці. Усі роботи з ремонту та реконструкції автодорожнього переїзду проводяться виключно за кошти ПраТ “Укргідроенерго”. Для капітального ж ремонту ДніпроГЕСу необхідно повністю обмежити рух транспорту. Тому його проведення планується лише за наявності нових мостових переходів через Дніпро.

Источник: https://tv5.zp.ua/news/komu-za-30-zas-u-zaporizhzhi-mozhut-obmezhiti-vagu-vantazhivok-yaki-ruhayutsya-dniprogesom/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

нет
scroll to top