Фото: Google.com
У передвиборчих перегонах кандидати намагаються якомога частіше нагадувати про себе: політична реклама, ток-шоу, білборди, замовні матеріали. Пальму першості отримали лідерка «Батьківщини».
Детектор медіа повідомляє, експерти у лютому 2019 року промоніторили 11 популярних інтернет-видання, які найбільш відвідують читачі: obozrevatel.com, segodnya.ua, 24tv.ua, tsn.ua, strana.ua, pravda.com.ua, rbc.ua, unian.com, gordonua.com, nv.ua, liga.net.
На цих сайтах частіше всього згадувалася кандидат у президенти Юлія Тимошенко (24% від усіх матеріалів з ознаками замовленості). Найбільше матеріалів на її користь розміщували сайти «Обозреватель» та RBC.
На другому місці чинний мер Львова, кандидат в президенти Андрій Садовий (8% від матеріалів). Практично всі ці матеріали були на сайті каналу «24», однією з власників якого є дружина Садового (Катерина Кіт-Садова).
Источник: https://forpost.media/novosti/kandidat-u-prezidenti-julija-timoshenko-ne-shkoduie-groshej-zamovni-materiali-u-zmi.html
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook