Традиційно наприкінці весни головний гравець вітчизняного ринку ритейлу, багаторічний лідер галузі роздрібної та гуртової торгівлі – компанія «АТБ-Маркет» підбиває підсумки першого кварталу. З початку поточного року в Україні відкрито 25 нових дискаунтерів мережі «АТБ» європейського зразка, а також проведено капітальну реконструкцію 12 супермаркетів.
«Ритейл – галузь, яка має постійно динамічно розвиватися, оскільки це зумовлено мінливим попитом. Кожне нове покоління клієнтів стає більш вимогливим за попереднє, тому в боротьбі за покупця щоразу перемагатиме новатор. Торговельна мережа «АТБ» працює у форматі дискаунтера, пріоритет якого – забезпечення населення продуктами й товарами першої необхідності за мінімальними цінами. На наш погляд, сучасний дискаунтер – це магазин з доступними цінами та максимально комфортними умовами. Магазин, де впроваджено новітні технології в галузі будівництва, освітлення, енергозбереження тощо», – говорить Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».
Слід зазначити, що «АТБ» успішно вдається задовольняти основні потреби українського покупця, зокрема й у Запоріжжі. Головний ритейлер країни протягом десяти років поспіль демонструє найвищі темпи розвитку. Станом на сьогодні у 259 населених пунктах країни, зокрема й у нашому місті металургів, цілодобово працюють 1015 дискаунтерів мережі «АТБ».
Супермаркети «АТБ» проходять сертифікацію за міжнародним стандартом безпеки ISO 22000:2005, оскільки торговельна мережа «АТБ» вважає за головне забезпечувати гарантовано якісними товарами та свіжими продуктами харчування за мінімальними цінами понад три з половиною мільйони постійних клієнтів у 22 областях України, включно із Запорізькою. Загальний товарообіг компанії «АТБ-Маркет» протягом першого кварталу 2019 року становив 28,3 мільярда гривень. Зростання з І кварталу минулого року по нинішній час – 22 відсотки. Це означає, що до чималої армії постійних клієнтів супермаркетів «АТБ» долучаються все нові й нові покупці.
Також протягом зазначеного періоду в супермаркетах «АТБ», зокрема й у Запоріжжі, відбулося збільшення середнього чека на 13% (розраховується діленням загальної суми отриманих коштів на кількість здійснених покупок). Це вважається одним із найбільш об’єктивних показників ефективності продажів.
Протягом першого кварталу поточного року підприємства групи компаній «АТБ» поповнили бюджети різних рівнів, у тому числі й запорізьку міську скарбницю, на 2,76 млрд грн.
Найбільша вітчизняна мережа «АТБ» пропонує у власних супермаркетах продукти і товари за вигідними цінами. Цього досягають завдяки співпраці з виробниками. До вартості продукції не закладають чималі відсотки посередників. Зважаючи на обсяги товарообігу та ділову репутацію «АТБ», виробники охоче йдуть на поступки, пропонують вигідні та навіть ексклюзивні умови співпраці.
Компанія встановлює мінімальні ціни на продукцію власного виробництва. Такі товари сьогодні складають майже третину від загальної кількості (3 500 найменувань). Це надзвичайно вигідно для покупців, адже компанія не витрачає коштів на рекламу та просування окремих брендів, а це позначається на вартості такої продукції.
Запорука впевненого лідерства «АТБ» на українському ринку – це вдале поєднання формату дискаунтера із сучасними європейськими принципами ведення бізнесу й оптимальним використанням власних потужностей. «АТБ» володіє найбільш розвиненою логістичною мережею країни: збудовано близько десяти сучасних мультитемпературних центрів, є чималий власний вантажний автопарк.
Важливо згадати й про людський фактор, який відіграє не менш важливу роль у динамічному розвитку компанії. В «АТБ» сьогодні працює команда професіоналів чисельністю понад 50 тисяч осіб, зокрема й мешканців Запоріжжя. Вони щоденно докладають максимум зусиль, щоб ми з вами мали можливість купувати якісні та гарантовано свіжі продукти за мінімальними цінами.
Источник: https://golos.zp.ua/obshhestvo/203941/jak-dosjagti-chitkogo-vikonannja-planiv-u-torgovelnomu-biznesi
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook