Журналісти розбираються: що робити, коли фірма надала неякісну послугу

Аби не стати їхньою жертвою спеціалісти рекомендують:

обачно обирати продукцію або послугу, а також виробника або виконавцяуважно прочитати увесь договір надання послугиабо у випадку купівлі конкретного товару, перевірити наявність відповідних документів

У разі ж виникнення конфліктну можна одразу звернутися до служби захисту з прав споживачів.

Героїня наступного сюжету потрапила у подібну ситуацію, не знаючи вищезгаданих правил. До того ж сприймала ситуацію емоційно – бо вона стосується загибелі її власного сина. Тож розібратися у питанні запросила «Соціальний патруль». Подробиці історії – у наступному сюжеті.

Источник: https://tv5.zp.ua/news/zhurnalisti-rozbirayutsya-shho-robiti-koli-firma-nadala-neyakisnu-poslugu/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

нет
scroll to top