Залізничники запорізького комбінату розповіли про особливості своєї роботи
2 серпня управління залізничного транспорту комбінату «Запоріжсталь» відзначатиме 86 років від дня заснування.
У складі управління три основні цехи: цех ремонту рухомого складу, цех поточного утримання та ремонту шляху і цех експлуатації.
У цеху ремонту рухомого складу зараз працює майже 300 чоловік. За останній рік вони добре попрацювали для того, аби зробити вагомий внесок у роботу всього підприємства. Працівники цього цеху ремоторизували власними силами тепловоз серії ТГМ-4. Як писала «Индустриалка», комбінат реалізує програму модернізації рухомого складу підприємства з 2017 року. П’ять тепловозів було ремоторизовано у партнерстві з Миколаївським і Запорізьким тепловозоремонтними заводами. На ремоторизацію шістьох локомотивів комбінат «Запоріжсталь» направив 57 млн гривень.
Співробітники цеху рухомого складу розповіли, як дали друге життя старому локомотиву та наскільки їхня робота важлива для стабільної роботи всього підприємства.
— Ми виконали великий обсяг робіт, було залучено багато працівників. Робота була цікавою. Ми відновили тепловоз практично з нуля, розібрали його майже повністю, встановили новий дизель, більш економічний та довговічний. Також застосували нові технології: для зручності обслуговування зробили висувні акумулятори. Вийшов гарний локомотив, він зараз у нас у роботі, виконує перевезення вантажів. Ми доклали багато зусиль і пишаємось нашим винаходом, — розповідає виконуючий обов’язки начальника локомотивного депо Олександр Антонік. — Ми забезпечуємо повністю вантажоперевезення комбінату, підтримуємо наш парк, відновлюємо тепловози, продовжуємо їм строк роботи. У нас досить досвідчені спеціалісти, які можуть виконати великий об’єм робіт різної складності. Ми пишаємось нашими робітниками.
— За останній рік ми показали, що у нас є можливості, професійні працівники, підтримка керівництва, аби реалізувати такі важливі проекти для управляння залізничного транспорту та комбінату «Запоріжсталь» у цілому. Залізничний транспорт дуже важливий для комбінату, бо — це основна його артерія, по якій тече кров комбінату, по якій перевозять основні вантажі, сировину, а в підсумку — виходить готова продукція. Від злагодженої роботи залізничного транспорту залежить основне виробництво. Від технічного стану локомотивів залежить виконання плану вантажоперевезення, своєчасна поставка вантажів у цех, — зазначив виконуючий обов’язки начальника цеху ремонту рухомого складу Роман Ніколенко. — Технічний стан інвентарного парку — дуже важливий. Багато часу не було оновлення цього парку, тепловозам проводили капітальні ремонти, а прийшов час, коли потрібно оновлювати. У сьогоднішній економічній ситуації дозволити собі купити новий локомотив, скажемо так, досить дорого. Тому знайшли золоту середину та провели капітальний ремонт тепловозу, тільки з установленням нового економічного, надійного та більш сучасного двигуна. Це дуже важливо, бо ми довели, що можемо це зробити та показали іншим результат своєї роботи.
Ще один із важливих цехів управління залізничного транспорту — цех поточного утримання та ремонту шляху. В ньому працює 184 співробітники. Вони займаються технічним обслуговуванням та ремонтами залізничних шляхів комбінату.
Як розповів начальник цеху поточного утримання та ремонту шляхів Валерій Биба, на території комбінату на понад 100 кілометрах залізничних шляхів — старі дерев’яні шпали. Їх строк служби давно вичерпався. Аби замінити застарілі шпали, провели моніторинг та поступово почали вкладати нові — залізо-бетонні шпали типу СБ-3. Ця робота дуже відповідальна та серйозна, адже саме по коліям їздять локомотиви з вантажами та сировиною.
— У жовтні 2018 року ми провели експеримент. Проклали 100 метрів на одній зі станцій. Вже пройшло півтора роки, шпали стоять, добре себе зарекомендували. Обслуговування таких шпал — значно дешевше, вони прості в експлуатації. До того ж строк служби дерев’яних шпал — 5-6 років, а залізо-бетонних — до 50 років. Ми продовжуємо цю програму. Зараз у нас укладено вже 1 кілометр 200 метрів шляху на цьому виді скріплення. Я думаю, що комбінат і надалі буде закупляти необхідні матеріали і ми будемо класти криві малого радіусу, — каже начальник цеху поточного утримання та ремонту шляху Валерій Биба.
Ще одна ланка управління залізничного транспорту — цех експлуатації. Як розповів, начальник цеху експлуатації управління залізничного транспорту комбінату «Запоріжсталь» Євген Бугрін, на заводі вісім залізничних районів, до складу яких входить 18 залізничних станцій. До складу одного з районів, а саме Східного, входять три станції: «Східна», «Гранбасейн» та «Вугільна». З початку року працівники станції «Східна» показали найкращі результати та встановили рекорд.
— У цілому з початку року Східний залізничний район перевіз 8 мільйонів 180 тисяч тонн вантажу по комбінату. Станція «Східна» за перше півріччя показала кращі результати по залізничним перевезенням. Кращою стала зміна № 2 під керівництвом диспетчера Івана Стеценка. Молодий 28-річний спеціаліст дуже досвідчений. Ми завжди підтримуємо молодь. Зміна показує досить високі результати. Вони з початку року перевезли 2 мільйони 180 тисяч тонн вантажу, це дуже відмінний результат, рекорд цього року. Також у нас є передовики у цій зміні — працівники локомотивних бригад, які економлять дизельне паливо, показують високі економічні результати, — говорить Євген Бугрін.
На комбінаті працює інформаційна диспетчерська служба. Вона контролює пересування кожного вагону при заході на виробничий майданчик, по території підприємства, не виходячи з приміщення диспетчерської служби. Завдяки камерам відеоспостереження працівники можуть бачити стан та поточну роботу всього рухомого складу.
Диспетчер Східного залізничного району цеху експлуатації управління залізничного транспорту комбінату «Запоріжсталь» Іван Стеценко працює на комбінаті вже 10 років. Прийшов на завод у якості помічника машиніста, потім вивчився на машиніста, але, коли йому запропонували стати диспетчером, вирішив змінити свою спеціальність.
— Ми формуємо поїзди на станцію «Запоріжжя Ліве» з готовою металопродукцією та шлаком, а також локомотиви, з яких вже вивантажили сировину. У нас встановили камери відеоспостереження на станціях. Це дозволяє продивлятися деяку роботу, наприклад, вантажні фронти, де виконується завантаження та вивантаження. Це дуже зручно, бо можна відстежити процес та скоригувати роботу, не виходячи з офісу, — розповідає Іван Стеценко.
В управлянні залізничного транспорту, як і скрізь на комбінаті «Запоріжсталь», впроваджують сучасні IT-технології. Як зазначають працівники, це — перспективний напрямок, який забезпечує контроль за роботою техніки та оптимізацію виробництва.
Читайте також: Запорізький металург із 26-річним стажем отримав престижну нагороду з чистого золота — фото
Фото автора
Сообщение Напередодні свята залізничники розповіли про свій внесок у роботу запорізького підприємства появились сначала на Индустриалка — новости Запорожья.
Источник: http://iz.com.ua/zaporoje/naperedodni-svyata-zaliznichniki-rozpovili-pro-sviy-vnesok-u-robotu-zaporizkogo-pidpriyemstva
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook