Добудувати пілони: на якій стадії наразі будівництво запорізьких мостів

Усього – доставили два комплекти опалубки. Її виготовили спеціально під проект будівництва мостових переходів у місті. До того ж, зазначають у службі автомобільних доріг, демонтаж старої опалубки планують розпочати вже наприкінці поточного тижня.

“На сьогоднішній день залишились незначні ремонті роботи по башенному крану, який там знаходиться. Як тільки вони завершаться — ми зразу доремонтуємо стару опалубку. Яка простоїла близько 10-ти років”, – розповів заступник начальника служби автомобільних доріг у Запорізькій області Олександр Шандиба.

За його словами, техніка там буде задіяна різноманітна. І сам башенний кран, і плавзасоби, які будуть доставляти матеріали на палубку, бетон, арматуру. Також він зазначив, що цього цілком достатньо, щоб завершити у короткі терміни.

Нагадаємо, запорізький міст — це магістраль безперервного руху завдовжки понад 9 км, яка складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких 27 штучних споруд, у тому числі два позакласні мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Історії будівництва мосту – 16 років. У межах національної програми «Велике будівництво», ініційованої Президентом Володимиром Зеленським, у 2020 році будівництво запорізьких мостів було відновлено. У лютому цього року переможцем тендеру на будівництво об’єкту було визначено турецьку компанію. Загальна вартість проєкту – 11,9 млрд грн (з ПДВ).

Источник: https://tv5.zp.ua/news/dobuduvati-piloni-na-jakij-stadii-narazi-budivnictvo-zaporizkih-mostiv/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=dobuduvati-piloni-na-jakij-stadii-narazi-budivnictvo-zaporizkih-mostiv

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

нет
scroll to top