Онлайн-сервіс представляє собою інтерактивний додаток, що працює в онлайн-режимі. Додаток встановлений на планшет. За потреби адміністратор ЦНАП активує додаток – і відбувається відео-зв’язок з сурдоперекладачем, який в режимі реального часу є посередником між відвідувачем та адміністратором. Сервіс працює цілодобово 24/7.
“До цього дня спілкування спеціаліста ЦНАП та відвідувача з вадами слуху було ускладнене, існували бар’єри. Спілкувалися за допомогою ручки та паперу, або ж відвідувачу для отримання адміністративної послуги взагалі доводилося шукати нотаріально завіреного представника. Тепер таких проблем не буде, тому ми чекаємо кожного відвідувача та маємо всі необхідні для комунікації ресурси”, – розповіла директорка департаменту надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради Наталя Мила.
Варто зазначити, представники департаменту надання адмінпослуг та розвитку підприємництва кажуть, що у подальших планах – впровадити онлайн-сервіс для людей з вадами слуху в кожну міську філію ЦНАП.
Нагадаємо, у 2011 році на виконання Ради Європи в Україні ухвалили закон, який дав старт розбудові системи безплатної правової допомоги. Так почали відкривати місцеві центри правової допомоги, і сьогодні такий відкрили у Хортицькому районі Запоріжжя.
Новини і жваве обговорення коротких відео тут: https://www.youtube.com/user/ChannelTB5
Канал «Новини Запоріжжя» в Telegram: https://t.me/tv5zp
Яскравий та красивий акаунт в Instagram: https://www.instagram.com/tv5zp
Легкий доступ до новин та коментарів у Facebook: https://www.facebook.com/channeltv5/
Источник: https://tv5.zp.ua/news/u-zaporizhzhi-z-javivsja-cifrovij-servis-dlja-ljudej-z-vadami-sluhu/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=u-zaporizhzhi-z-javivsja-cifrovij-servis-dlja-ljudej-z-vadami-sluhu
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook