Визначили головний сучасний логотип острова Хортиця

Легендарне місце сили України отримало новий сучасний бренд

Шляхом відкритого публічного голосування визначено головний логотип острова Хортиця. Більшість, хто брав участь в анкетуванні на сайті надало перевагу варіанту лого, де буквою Х переплітаються дві річки. Саме ця візуальна конструкція, на думку переважної більшості учасників голосування, найкраще відповідає сутності острова Хортиця.

Креативним агентством Bickerstaff.764  відразу було розроблено декілька варіантів головного символу. На думку авторів, кожен знак — це графічне переосмислення важливих символів острова Хортиця. Для визначення головного лого було запропоновано 6 варіантів. У кожному з них сховано одну з десятків особливих історій, важливих для всіх по-різному, наголошують розробники.

Після проведення прозорого голосування та визначення головного символу, новий брендинг поступово стане запроваджуватися всім островом Хортиця: нове лого буде на вказівниках, офіційних сторінках в медіа, на друкованих матеріалах, всюди, де в сучасному світі застосовують айдентику. До речі, своє призначення отримають всі логотипи, що були запропоновані під час голосування. В залежності від сенсу комунікації будуть застосовувати ті чи інші варіанти, але головним буде лише один.

— Цей брендинг розкриває Хортицю, як багатогранну конструкцію, як багатогранний кристал з різними проявами: природними, історичними, археологічними, містичними тощо. Те, що ми бачимо — це розкриття усіх цих численних граней, це дійсно унікальна річ. Хортиця — це головний острів країни. Це не просто логотип. Це буде айдентика, яка працюватиме з кожною подією, кожним об’єктом, кожною локацією, з кожним відвідувачем, — впевнений генеральний директор Національного заповідника Хортиця Максим Остапенко.

Автори брендингу наголошують, що створили не просто айдентику, а цілу дизайн-систему, яка має дуже широкі можливості застосування. Ключовий фактор – прийом розкриття символів, які ніби запрошують глядача, відвідувача пізнати таємниці острову. І чим більше дізнаєшся, тим більше візуально відкривається, наприклад, логотип острову Хортиця.

Офіційна презентація комплексу нової айдентики острова Хортиця відбулась три тижні тому у Києві. Перед розробниками бренду було поставлене надскладне завдання – зберігаючи автентичність та різноманіття острову, створити нову сучасну візуальну мову. Тобто розробити унікальний код Хортиці, що буде зчитуватись легко та зрозуміло. Ініціатором створення нового бренду острова Хортиця виступів партнер національного проєкту відродження острова Хортиця – Група Метінвест. Саме Метінвест виступив ініціатором розробки концепції збереження, підживлення унікального ДНК острову. Власне згідно з цією концепцією, що створена консалтинговою компанією BigCityLab, наразі відбуваються перетворення на Хортиці. І Група Метінвест впевнена, що оновлена Хортиця, яка зберігає багатовікову історію та культуру, потребує такий сучасний інструмент комунікації, як брендинг. На думку ідейного натхненника проєкту відродження острова Хортиця, директорки зі зв’язків з громадськістю та комунікацій SCM Наталії Ємченко, таке місце сили, як Хортиця має бути зрозумілим та своїм для всіх.

— Хортиця — живий острів. Місце, де ти сильний. І цей живий острів сили попросив нас зробити йому красиву айдентику, зрозумілу мову. Для нас важливо, що ці символи пройшли через сприйняття багатьох людей, власне айдентика створювалась разом з людьми, максимально інклюзивно. Це були і представники запорізької громади, і жителі інших областей, і іноземці. Багато було молоді. Тому цей брендинг — дійсно живий. А ще він закликає до дій. Все це — розробка концепції розвитку острова Хортиця, створення нового брендингу — для Групи Метінвест важливий елемент спільного творення майбутнього в державно-приватному партнерстві відродженні Хортиці. Дякуємо Міністерству культури та інформаційної політики України за це круте партнерство. А офісу Президента України за те, що обрали острів Хортиця в пул головних туристичних проєктів України. Наразі ми разом створюємо Хортицю, як перший в Україні безбар’єрний простір. Далі ще багато цікавих та не менш масштабних проєктів саме на Хортиці. Ми всі будемо пишатися цим островом, — поділилася Наталя Ємченко.

Нагадаємо, що острів Хортиця ніколи не мав власного бренду та останнім часом відверто перебував в занепаді. І тільки зараз, у 2021 році, стартувало велике відродження острову. Хортиця стає сучасним простором для культури, туризму, духовності, відпочинку, саморозвитку. Комфортним та безбар’єрним для кожного. Це ініціатива Президента України Володимира Зеленського, проєкт реалізовується під його особистим контролем. Відродження Хортиці в пріоритетній зоні відповідальності заступника керівника Офісу Президента та координатора президентської програми «Велике будівництво» Кирила Тимошенко. Саме Кирило Тимошенко неодноразово заявляв, що мета програми за декілька років комплексно оновити 150 об’єктів культурної спадщини.

«Индустриалка» писала, що 23 серпня у День Державного прапора України на Хортиці на списі, висотою 55 метрів, піднімуть прапор, площею 50 квадратних метрів. Наразі на пагорбі Єдності завершуються роботи з реконструкції. 

Читайте также: В Запорожской области ремонтируют сразу две дороги, разрушенные грузовиками — видео

Сообщение Визначили головний сучасний логотип острова Хортиця появились сначала на Индустриалка — новости Запорожья.

Источник: http://iz.com.ua/zaporoje/viznachili-golovniy-suchasniy-logotip-ostrova-hortitsya

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

нет
scroll to top