Брендинг Національного заповідника «Хортиця» отримав приз на престижному міжнародному фестивалі творчості У Каннах
Тепер колискова української нації, острів Хортиця, окрім своєї неймовірної історії ще й відомий тим, що має бронзового лева — за брендинг на Міжнародному фестивалі творчості Cannes Lions («Каннські леви») в категорії дизайну. Брендинг розробила креативна агенція Bickerstaff.284. Про призове місце повідомив директор Bickerstaff.284 Ілля Ануфрієнко на своїй сторінці у «Фейсбук» .
Фестиваль Cannes Lions щороку проходить у Франції. На ньому визначають переможців у різних номінаціях у сферах реклами, дизайну, комунікацій.
Команда агенції Bickerstaff.284 має в Україні найбільшу кількість нагород Cannes Lions. Роботи авторів також неодноразово відзначалися нагородами на найпрестижніших фестивалях світу в категорії креативу та дизайну, таких як «Reddot», «Epica», «Golden drum».
«Індустріалка» писала, що перший день фестивалю Cannes Lions приніс три шорт-листа за брендинг Національного заповідника «Хортиця».
Автори брендингу Хортиці наголошують, що створили не просто айдентику, а цілу дизайн-систему, яка має дуже широкі можливості застосування. Ключовий фактор – прийом розкриття символів, які ніби запрошують глядача, відвідувача пізнати таємниці острова. І чим більше дізнаєшся, тим більше візуально відкривається, наприклад, логотип острова Хортиця.
Нагадаємо, що до цього острів Хортиця ніколи не мав власного бренду та перебував в занепаді. Брендінг Хортиці презентували у липні минулого року, в рамках масштабної програми реконструкції Національного заповідника «Хортиця», яка почалась у 2021 році. А у серпні шляхом відкритого публічного голосування визначили головний логотип острова.
Варто зазначити, що партнером національного проєкту з відновлення острова виступив Метінвест Холдинг. 23 квітня минулого року в Запоріжжі був підписаний меморандум про консолідацію зусиль у відродженні Хортиці між Міністерством культури та інформаційної політики України, Запорізькою обласною державною адміністрацією та групою Метінвест. Реконструкція розпочалася 10 червня 2021.
Через війну в Україні реконструкцію довелось призупинити. Але всі причетні до проєкту вірять, що як тільки російських окупантів виженуть та Україна переможе, відродження Хортиці буде продовжено. А новий брендинг з часом поступово стане запроваджуватися всім островом Хортиця: нове лого буде на вказівниках, офіційних сторінках в медіа, на друкованих матеріалах, всюди, де в сучасному світі застосовують айдентику.
Довідка «Індустріалки»
У цьому році в категорії дизайну Cannes Lions окрім Хортиці призи отримали ще два українські проєкти. Про це повідомляє видання The Village Україна. Це логотип Чорнобиля, що зникає, від BANDA — 2-е місце в номінації Creation of a New Brand Identity (створення нового бренду).
А в номінації Spatial Sculptural Exhibitions and Experiences (просторові та скульптурні експозиції) 3- місце отримала Saatchi Saatchi Ukraine за візуалізацію київської Батьківщини-Мати із ЛГБТ-прапором.
Читайте також: Хто намалював нові антивоєнні плакати, які можна побачити на вулицях Запоріжжя.
Читайте наші новини на сайті zprz. city
Фото зі сторінки у «Фейсбук» Ілля Ануфрієнко та The Village Україна.
Сообщение Брендинг Хортиці отримав приз на престижному міжнародному фестивалі появились сначала на Індустріалка — новини Запоріжжя.
Источник: http://iz.com.ua/zaporoje/brending-hortitsi-visoko-otsinili-na-prestizhnomu-mizhnarodnomu-festivali
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook