Сьогодні бренд glo™ є прикладом сучасності, адже, використовуючи інноваційні технології, влучно транслює нову реальність. Проєкт «Мапа української ідентичності» за підтримки бренду ставить перед собою амбітну мету – дослідити та виявити риси сучасних українців і зберегти відбиток нашого сьогодення як спадщину для всього світу.
Кожен українець може долучитися до цього великого проєкту та пройти унікальний тест, що допоможе дізнатися, яка українська риса притаманна саме йому.
Проходь тест і долучайся до масштабного проєкту. Давай разом дізнаємось, які ж насправді українці!
Українці – це стильна, смілива та дуже емпатична нація. Так вважає героїня проєкту, засновниця та співвласниця українського бренду одягу CHER’17, інфлюенсерка Тетяна Парфільєва. Поговорили з Тетяною про те, яка риса, на її погляд, найбільш притаманна українцям і чому вона вважає наших людей епатажними, а також з’ясували, як війна в Україні вплинула на світову моду.
Источник: https://zp.vgorode.ua/news/sobytyia/a1225418-samoidentifikatsija-cherez-odezhdu-o-chem-hovorit-stil-ukraintsev
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook