Протягом години депутат обласної ради відповідав на запитання й звернення від мешканців області. До нього звернулися жителі прифронтових громад та міста Запоріжжя.
Переважна більшість питань, з якими додзвонювачі зверталися під час гарячої лінії стосувалася матеріальної допомоги – фахівці обласного контактного центру звернули увагу, що кількість таких звернень на гарячу обласну лінію суттєво збільшилася під час повномасштабної війни. Крім того, жителі обласного центру зверталися до депутата як секретаря постійної комісії з питань екології, охорони надр та раціонального природокористування з профільними питаннями.
По кожному з запитань Олександр Білий надав роз’яснення або відповідні доручення й подякував працівникам обласного контактного центру за ефективну роботу обласної гарячої лінії. В умовах війни це дає можливість отримувати важливу інформацію від громадян про їх першочергові потреби, виявляти ризики кризових ситуацій, підтримувати постійний зворотний зв’язок між владою та громадою, — висловив переконання депутат обласної ради.
Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/deputat-zaporizkoyi-oblradi-na-pryamomu-zv-yazku-yaki-pitannya-stavili-meshkantsi-oblasti/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook