Віднедавна, жителі Запоріжжя можуть звертатися до міського контакт-Центру «15-80» можна залишити не лише за телефонами чи на сайті, а й через телеграм-бот.
Про це повідомляє Акцент з посиланням на міську раду.
Всі заявки приймаються у цілодобовому режимі та передаються виконавцям робіт для реагування. Звернення не закривається, поки від заявника не отримуємо підтвердження, що роботи виконано в повному обсязі.
Новий телеграм-бот «Запоріжжя 1580» повністю інтегрований з системою контакт-центру «15-80». За його допомогою запоріжці зможуть оперативно отримати інформацію щодо:
проведення ремонтних робіт та пов’язаних з ними відключень світла, опалення чи води;контактів та розкладу роботи органів міської влади, — комунальних підприємств, установ, закладів охорони здоров’я, освіти, культури, а також адреси укриттів і контакти благодійних організацій.
Знайти бот «Запоріжжя 1580» можна в Телеграм за посиланням https://t.me/colcentrebot або перейти з кабінету користувача на сайті https://1580.zp.gov.ua/ .
Такрж можна подзвонити 15-80 (зі стаціонарних) та (061) 787 15 80, (050) 414 15 80 (з мобільних ), а й в електронному кабінеті користувача на сайті 1580.zp.gov.ua. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Українцям відключатимуть електроенергію через борги: рішення Кабміна Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/zhiteli-zaporizhzhya-mozhut-diznatisya-pro-prichini-vidklyuchen-tepla-svitla-j-vodi-cherez-chat-bot/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook