Протягом грудня 2023 року фахівці Контакт-центру Фонду надали 71,6 тис. консультативних послуг.
Додзвонювачів, які звертались до Контакт-центру, здебільшого цікавили питання:
порядку призначення та виплати житлових субсидій і пільг; додаткової підтримки на придбання твердого пічного побутового палива; умов призначення та виплати пенсій під час воєнного стану; порядку та строків проходження ідентифікації пенсіонерів, зокрема за допомогою відеоконференцзв’язку; здійснення страхових виплат; подання заяв-розрахунків для оплати лікарняних; оформлення пенсійних посвідчень; виплати допомоги на поховання; порядку дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій; продовження виплати пенсії по інвалідності в умовах воєнного стану; оформлення е-лікарняних та е-трудових.
Найчастіше в грудні дзвінки до Контакт-центру надходили від мешканців м. Києва (17,3% загальної кількості звернень до Контакт-центру), Дніпропетровської (10,8%), Харківської (10,1%), Київської (6,2%), Полтавської (5,6%), Одеської (4,5%), Запорізької (4,1%), Донецької (3,3%), Чернігівської (3,3%), Львівської (3,2%) областей. З-за кордону надійшло 3,3% звернень.
Оператори Контакт-центру надають консультації:
з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,
у суботу – з 8:00 до 14:00,
неділя – вихідний.
Номери телефонів Контакт-центру:
0-800-503-753
044-281-08-70
044-281-08-71 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/z-yakimi-pitannyami-ukrayintsi-najchastishe-zvertayutsya-do-pfu/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook