У Пенсійному фонді України надали важливе роз’яснення щодо обліку пільговиків.
Про це повідомляє Акцент з посиланням на ПФУ.
Облік пільговиків ведеться в Реєстрі осіб, які мають право на пільги, шляхом формування на кожного персональної облікової картки. У разі зміни паспорта необхідно внести відповідні зміни до створеної персональної облікової картки пільговика, — йдеться в повідомлені.
Для коригування інформації (зокрема, про зміну реквізитів паспорта громадянина України) пільговик має протягом 30 днів повідомити орган Пенсійного фонду України (пункт 8 Положення про Реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117).
Що робити пільговику після оновлення паспорту?
Подати заяву про внесення відомостей до Реєстру осіб, які мають право на пільги, можна: (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
особисто, звернувшись до обраного сервісного центру Пенсійного фонду України або до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідних територіальних громад, центрів надання адміністративних послуг; поштою, надіславши документ на адресу органу Фонду; онлайн– через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний застосунок “Пенсійний фонд” або через “Портал Дія”. Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/pfu-zrobiv-vazhlivu-zayavu-dlya-pilgovikiv/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook