Мобільний зв`язок та Інтернет по годинам: оператори назвали ризики для українців

В Україні можуть з’явитися нові складнощі з мобільним зв’язком та мобільним Інтернетом, якість яких залежить від електроживлення обладнання. Внаслідок обстрілів енергетичної інфраструктури та відключень світла, абоненти всіх операторів скаржаться на погіршення зв’язку та Інтернету.

Скарги абонентів та реакція операторів

На офіційних сторінках «Київстар», «Vodafone» та «lifecell» користувачі залишають скарги на якість послуг. Оператори визнають наявність проблем і намагаються оперативно їх вирішувати.

Представники «Київстару» повідомили, що компанія збільшує парк генераторів та літієвих акумуляторів для посилення стійкості мережі під час блекаутів. «Vodafone» активно впроваджує нові літій-ферумні батареї, а «lifecell» обладнав автономним живленням критичну інфраструктуру та більше половини базових станцій.

Поради для покращення якості зв’язку самотужки

Зв’язківці дали низку порад абонентам, як самостійно покращити якість зв’язку:

  • «lifecell» радить вимикати автозавантаження медіа, встановлювати низьку якість відео та використовувати SMS і месенджери. Також можна використовувати VoWiFi для дзвінків, якщо є доступ до Wi-Fi.
  • «Vodafone» рекомендує утримуватися від використання відеохостингів та важкого контенту, щоб зменшити навантаження на мережу.
  • «Київстар» радить використовувати телефонні дзвінки, SMS та текстові повідомлення у месенджерах замість відео-дзвінків та перегляду відео.

Незважаючи на складнощі, оператори роблять все можливе для забезпечення якісного зв’язку та Інтернету в умовах відключень електроенергії. Абоненти також можуть покращити якість зв’язку, слідуючи простим рекомендаціям операторів.

Підписуйтесь на Акцент в

Share this post

нет
scroll to top