Міський контакт-центр «15-80» впродовж липня прийняв рекордну кількість звернень – більше 12 тисяч. Всі звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.
Протягом липня звернень надійшло 12274 – майже наполовину більше, ніж раніше.
Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях, стосувалися:
– служби обслуговування електромереж – 3950;
– магістральних водоводів зовнішніх мереж – 2135;
– інженерних мереж – 2111.
Всі звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями були передані для розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.
Усього з початку року в системі міського контакт-центру «15-80» зареєстровано 62728 звернень.
Нагадаємо, контакт-центр «15-80» не є надавачем послуг. Він здійснює прийом, реєстрацію та обробку звернень, які передаються на виконання надавачам послуг. Також фахівці контролюють виконання заявок.
Щоб зменшити час на передачу звернення до контакт-центру можна не лише телефонувати за номерами 15-80 (зі стаціонарних телефонів) та (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80 (з мобільних), а й відправити заявку іншими способами:
– через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot ;
– через особистий кабінет на порталі міського контакт-центру «15-80» https://1580.zp.gov.ua/ .
Фахівці міського контакт-центру «15-80» працюють в режимі 24/7.
Сообщение Кількість звернень до міського контакт-центру “15-80” у липні появились сначала на Газета МИГ.