Коливання напруги в оселі — що є нормою та куди звертатись у разі проблеми

Коливання напруги в оселі - що є нормою та куди звертатись у разі проблеми

Незначні коливання в районі 220 В є цілком нормальними

Коли відбуваються відключення світла, дуже часто під час вмикання напруга виявляється дуже високою. Сьогодні розповідаємо як зрозуміти який показник напруги вважається нормою. Про це повідомили у ПАТ «Запоріжжяобленерго».

Читайте також: Працюють і без світла — у Запоріжжі світлофори продовжують облаштовувати джерелами живлення (фото)

Часто споживачі повідомляють, що напруга в їхній оселі стрибає — 232 В, 228 В, 200 В. Ці показники відповідають нормі і немає про що хвилюватися.

«Згідно з Кодексом системи розподілу, нормально допустимі значення відхилення від звичного усім 220 В становлять ±10%. Тобто, встановленим нормативам відповідає напруга в діапазоні від 198 В до 242 В», — пояснили у «Запоріжжяобленерго».

У підприємстві також нагадали, що робити, якщо напруга все-таки відхиляється від норми:

  1. Зверніться до балансоутримувача вашого будинку (ОСББ чи керівної компанії) із запитом на обстеження внутрішньобудинкових мереж. У переважній більшості випадків причина — саме в їх незадовільному стані. Якщо проблема в цьому — її мусить усунути балансоутримувач.
  2. Якщо проблема не в цьому, направте письмову заяву на електронні скриньки kanc@zoe.com.ua або ikc@zoe.com.ua, зателефонуйте до кол-центру за номером 0-800-304-502 або відвідайте один зЦентрів обслуговування споживачів та повідомте про проблему.
  3. Протягом 15 робочих днів від отримання/реєстрації вашого звернення, до вас приїдуть наші фахівці та встановлять прилад вимірювання параметрів якості електроенергії на термін не менше 7 календарних днів.
  4. Якщо результати цих замірів підтвердять незадовільну якість електроенергії (зависоку/занизьку напругу), обленерго надасть компенсацію за недотримання показників якості послуг з розподілу електроенергії та усунуть проблему. Компенсація нараховуватиметься від дня реєстрації звернення до дня усунення причини незадовільної якості електроенергії.

Раніше ми повідомляли, що протягом липня до міського контакт-центру «15-80» надійшло 12274 звернень від громадян щодо відключень світла. Це рекордна кількість звернень, майже наполовину більше, ніж раніше.

Джерело

Share this post

нет
scroll to top