Попри повномасштабну війну в Запоріжжі міська влада досі витрачає певну суму коштів з бюджету міста на рекламу.
Команда DOZORRO стежить за замовленнями рекламних послуг в Prozorro і розповідає, скільки міста витрачають бюжету на рекламу в умовах війни.
Так, Запорізька міська рада у 2024 році вже витратила 1,5 мільйона гривень. Однак варто зазначити, що регіон посідає 5 місце серед тих областей, які витрачають найменше коштів на рекламу. Ще менше бюджетних коштів на рекламу виділяють у Донецькій, Луганській, Херсонській і Закарпатській областях.
У топі найбільш «розрекламованих» регіонів опинилися Київська та Дніпропетровська області. Вони витратили 177 і 85 мільйонів відповідно.