Електронний кабінет пацієнта: що робити, коли в системі з’явились неіснуючі записи

У разі виявлення недостовірних записів до лікаря у електронному кабінеті пацієнта, йому слід уточнити ймовірні похибки в особистого лікаря та звернутись за необхідності на гарячу лінію.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на НСЗУ.

У НСЗУ пояснюють, що іноді трапляються ситуації, коли пацієнти — користувачі якоїсь із медичних інформаційних систем — виявляють у своєму особистому кабінеті візити до лікаря, яких насправді не було.
В такому випадку варто, при наявності можливості, з’ясувати у лікаря який вніс таку інформацію до електронної медичної картки, чому так сталось. Можливо, сталася помилка.
«У такому разі важливо ввічливо вказати на помилку та попросити видалити інформацію про недостовірний візит», — зазначають в НСЗУ.
Якщо сконтактувати з лікарем неможливо, варто звернутись безпосередньо до керівництва медзакладу, в якому зафіксовано візит.
Якщо ж пацієнт бачить регулярні недостовірні візити, внесені в одному й тому ж медичному закладі, це може бути зловживанням зі сторони лікарів. У такому разі подайте скаргу до Національної служби здоров’я за номером 16-77, або за посиланням.
«Кожна скарга перевіряється та у випадку можливого порушення НСЗУ реагує», — йдеться в повідомленні.

Отримання медичної допомоги в Україні
Нагадаємо, нещодавно ми розповідали, як перевірити зір та отримати консультацію офтальмолога безкоштовно.
Також ми розповідали, чим небезпечний гепатит та як уберегтись від цієї хвороби.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна у Telegram.

Share this post

нет
scroll to top