Зник мобільний зв’язок: що робити абонентам Київстар, lifecell, Vodafone

Через відключення електроенергії, спричинені обстрілами українських територій, мобільний зв’язок та інтернет можуть бути тимчасово недоступні або працювати з перебоями. Втім, українці мають можливість переключитися на мережу іншого мобільного оператора, якщо один з них недоступний.

Про це повідомили у Міністерстві юстиції України.

У Міністерстві зазначили, що механізм Національного роумінгу покликаний забезпечити безперебійний звʼязок навіть у тих регіонах, де одна з мереж іншого оператора може залишатися недоступною, а також при підключенні до Нацроумінгу тарифи не змінюватимуться.

Аби скористатися функцією, необхідно вимкнути автоматичний вибір мережі в установках телефону. Зокрема:

  • Android: налаштування – мобільна мережа (або підключення) – оператор.
  • iOS: параметри – стільникові дані – вибір мережі.

Після цього – знайти та вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL. Якщо підключитися не вдалося, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу. Після підключення перевірити можливість здійснювати дзвінки та надсилати SMS.

«Якщо зв’язок не з’явився, спробуйте вказаний алгоритм ще раз або виберіть іншого оператора. Також можна перезавантажити телефон та спробувати ще раз. Важливо раз на день повертатися до мережі свого оператора – вручну або увімкнувши у налаштуваннях «Автовибір мережі», – йдеться у повідомленні.

Також зауважили на тому, що національний роумінг дозволяє телефонувати, відправляти SMS та користуватися мобільним інтернетом, щоб обмінюватися повідомленнями в месенджерах. При цьому будуть діяти умови тарифу Вашого оператора, жодні додаткові оплати не стягуються.

Підключення національного роумінгу передбачає значне навантаження на мережі всіх операторів, що може впливати на якість роботи послуг. Аби зменшити навантаження на мережі операторів та забезпечити їх кращу роботу, Ви можете:

  • вимкнути автозавантаження в месенджерах та інших додатках. Наприклад, автоматичне оновлення у Play Market та App Store через мобільні мережі;
  • у налаштуваннях смартфона заборонити додаткам, які працюють у фоновому режимі, використовувати мобільний трафік;
  • встановити меншу якість відео у YouTube та інших відеострімінгових сервісах;
  • за наявності, використовувати Wi-Fi.Якщо Ваш мобільний телефон має доступ до мережі Wi-Fi, можете також спробувати зателефонувати близьким онлайн через месенджери.
Підписуйтесь на Акцент в

Share this post

нет
scroll to top