ПриватБанк запустив унікальний сервіс: як скористатися

У державній фінустанові «ПриватБанк» повідомили про запуск нового сервісу для особливої категорії громадян.

Про це повідомили в пресслужбі банку.

Як зазначили у фінустанові, у застосунку «Приват24» став доступний сервіс відеоконсультацій українською жестовою мовою.

«Це унікальне рішення для банківських застосунків в Україні, розроблене фахівцями ПриватБанку, яке дозволяє клієнтам, які спілкуються жестовою мовою, отримувати консультації безпосередньо від фахівців банку», — йдеться в повідомленні.

Як скористатися послугою

Аби клієнтам скористатися сервісом відеоконсультацій жестовою мовою у застосунку необхідно:

  • зайти в мобільний застосунок «Приват24»;
  • вгорі праворуч на екрані увійти в розділ «Комунікації» (значок навушників);
  • обрати розділ «Консультація жестовою мовою».

Сервіс запровадили в рамках виконання «Стратегії безбар’єрності ПриватБанку».

Як відомо, в Україні, за даними ВООЗ, порушення слуху різного ступеня є у 2,1 млн громадян, з яких приблизно для 230 тис. осіб основним чи одним з основних способів комунікації є жестова мова.

Підписуйтесь на Акцент в

Share this post

нет
scroll to top