У державній фінустанові «ПриватБанк» повідомили про запуск нового сервісу для особливої категорії громадян.
Про це повідомили в пресслужбі банку.
Як зазначили у фінустанові, у застосунку «Приват24» став доступний сервіс відеоконсультацій українською жестовою мовою.
«Це унікальне рішення для банківських застосунків в Україні, розроблене фахівцями ПриватБанку, яке дозволяє клієнтам, які спілкуються жестовою мовою, отримувати консультації безпосередньо від фахівців банку», — йдеться в повідомленні.
Як скористатися послугою
Аби клієнтам скористатися сервісом відеоконсультацій жестовою мовою у застосунку необхідно:
- зайти в мобільний застосунок «Приват24»;
- вгорі праворуч на екрані увійти в розділ «Комунікації» (значок навушників);
- обрати розділ «Консультація жестовою мовою».
Сервіс запровадили в рамках виконання «Стратегії безбар’єрності ПриватБанку».
Як відомо, в Україні, за даними ВООЗ, порушення слуху різного ступеня є у 2,1 млн громадян, з яких приблизно для 230 тис. осіб основним чи одним з основних способів комунікації є жестова мова.