Створення та відстеження UTM-міток

Планування та реалізація рекламної кампанії для онлайн-підприємців має величезне значення. Обов’язковим моментом є публікація оголошень на тих майданчиках, які здатні забезпечити надходження якісного трафіку. UTM-мітки допомагають впоратися з цим завданням, тому варто більше про них дізнатися.

Ефективна реклама в гугл передбачає налаштування показу оголошень на різних платформах. Власнику сайту потрібно розуміти, звідки до них приходять ліди, та з урахуванням цього використовувати контекстну рекламу. UTM-мітки – це частини коду, що доповнюють адресу ресурсу та ідентифікуються Open Web Analytics, Google Analytics чи іншими інструментами, дозволяючи дізнатися шлях користувачів. Їх використання дозволяє:

  • зрозуміти, які джерела приводять найбільшу кількість відвідувачів, зацікавлених у послугах та товарах;
  • визначити окупність вкладень в рекламу та відмовитися від неефективних напрямків;
  • не витрачати зайві кошти на оголошення, які не дають маркетингового ефекту;
  • оцінювати ступінь результативності розсилок;
  • здійснити A/B-тестування та отримати точні результати.

Правила створення UTM-міток

Користь від цього інструменту напряму залежить від того, наскільки відповідальним буде відношення до їх створення. Додавати UTM-мітки можна довільно, а ось під час генерації треба орієнтуватися на наступні правила:

  1. Блокувати індексацію – це дозволить не потрапити під санкції пошуковиків. Також завжди потрібно змінювати найменування вебкраулера на фактичне значення.
  2. Замість пробілу використовувати нижнє підкреслення у тому випадку, коли параметр створений з кількох слів. Якщо цього не зробити, то з переходом за посиланням виникнуть складнощі.
  3. Під час однієї кампанії не застосовувати інші регістри, адже це сповільнить аналіз інформації.
  4. Відмовитися від використання кирилиці – для створення UTM-міток потрібно користуватися лише латинськими символами.
  5. Робити посилання, які дійсно запам’ятовуються за допомогою Bitly та інших спеціалізованих сервісів скорочень.
  6. Застосовуйте мітки виключно для зовнішніх джерел.
  7. Будьте постійними в плані оформлення міток.

Відстеження частин коду під час рекламної кампанії

Найпростіше керувати процесом за допомогою Google Analytics 4 чи іншої спеціалізованої системи. У вас повинен бути зареєстрований профіль, де можна буде побачити звіти з відображення джерел трафіку. Сучасні ж системи дозволяють визначати залучення за окремими UTM-мітками – потрібно лише вказати потрібну в полі пошуку. Зважаючи на отримані дані, можна буде приймати рішення щодо подальшого просування сайту.

Share this post

нет
scroll to top