Найпопулярніше у світі квіз-шоу «Хто хоче стати мільйонером?» знову повертається на українське телебачення. У понеділок, 21 жовтня, о 19:00 на телеканалі ICTV2 легендарна студія прийме перших претендентів на виграш у новому сезоні. Головна інтрига другого сезону – скільки саме мільйонерів подарує нам шоу цієї осені, адже можливість отримати чек з шістьма нулями матимуть всі гравці – головне правильно відповісти на 15 питань гри.
Цієї осені телеканал ICTV2 готує 10 випусків шоу «Хто хоче стати мільйонером?»: кожний з них показуватимуть щопонеділка о 19:00. На глядачів чекають цікаві інтригуючі запитання, а головне – відкриття нових героїв серед звичайних українців. Людей, що завдяки багажу знань та життєвого досвіду отримають шанс на мільйон.
Канал створить дружню атмосферу, щоб кожний гравець та глядач по ту сторону екрана відчув себе серед своїх. Попри високі ставки, атмосфера шоу буде легкою, з жартами і гумором – і за цю складову відповідає ведучий сезону – культовий актор і улюбленець мільйонів українців Стас Боклан.
«Що допомагає українцям вистояти в будь-якій ситуації? Віра в себе і наш життєствердний гумор, завдяки якому ми долаємо будь-які перешкоди або страхи на шляху до своїх цілей. Я люблю це шоу за те, що в ньому немає конкуренції: бо і ти, і твій сусід у кріслі можете піти зі студії переможцями, із чеком на шість нулів. І мені приємно, що саме мені знову випала місія бути провідником до заповітної мрії», – каже Стас.
Перший сезон легендарного шоу, що був показаний восени 2021-го, зібрав перед екранами понад 10 млн українців. Програма стала по-справжньому народною: адже біля телеекранів збиралися родинами. І не тільки, щоб дізнатися, хто стане володарем мільйона, а й щоб позмагатися з учасниками гри і правильно відповісти на питання. Хто знає, скільки українців у різних куточках країни дали вірні відповіді на усі 15 питань?
Цікаво, що під час трансляції першого сезону гри «Хто хоче стати мільйонером?» факти, засновані на запитаннях телегри, – щопонеділка ставали найпопулярнішими гугл-запитами в Україні.
“Нам приємно знати, що наше шоу для глядачів це не тільки розвага, а ще й свого роду освітній проєкт. Кожен глядач отримує не тільки дозу азарту й адреналіну, а й цікаві факти для розмови із колегами чи друзями. Знаючи це, у другому сезоні ми підійшли до створення питань для гри із ще більшим натхненням. А ще – великий відсоток питань стосуватиметься маловідомих та цікавих фактів про Україну – це наш вклад у популяризацію української культури”, – коментує генеральна продюсерка програмного відділу ICTV та ICTV2, Тетяна Гребенік.
Найвідоміше британське телешоу «Who Wants to Be a Millionaire?», перші випуски якого вийшли 1998-го, досі тримає високу планку формату телегри і залишається фаворитом у глядачів. Квіз-шоу стало популярним у всьому світі – його локалізували у понад 130 країнах світу, також формат телегри став трендовим на телебаченні і дав життя багатьом схожим шоу.