В Японії розібрали по гвинтиках китайські електромобілі: причини дешевизни

Японці розкрили ще одну причину дешевизни китайських електромобілів. 

Цими днями в Японії відкрилася незвичайна виставка китайських електромобілів – на ній представлено десяток розібраних до гвинтиків машин.

Захід був відкритий для японських виробників запчастин і вони були шоковані тим наскільки мало деталей у кожному з експонатів. Виставку організувала компанія Sanyo Trading. Вона займається збором даних про комплектацію звичайних та повністю електричних автомобілів для американської аналітичної компанії Caresoft.

Коли всі дані були передані замовнику Sanyo Trading, вирішила організувати відкриту виставку, щоб японські виробники автомобілів могли наочно ознайомитися з продукцією та методами роботи китайських конкурентів.

Найбільше японських фахівців вразив високим вмістом надінтегрованих компонентів електромобіль BYD ATTO 3. Наприклад, електропривід e-axle складається з восьми частин, включаючи двигун, інвертор і редуктор, а також вбудований зарядний пристрій та перетворювач змінного струму на постійний.

Такий підхід забезпечив зниження витрат та ваги. BYD також використовує ті самі компоненти в декількох моделях і виграє за рахунок збільшення масштабів виробництва. Саме ці нюанси стали відкриттям для японських виробників автомобільних запчастин, але чи зможуть вони повторити цей успіх – питання.

Сообщение В Японії розібрали по гвинтиках китайські електромобілі: причини дешевизни появились сначала на Газета МИГ.

Share this post

нет
scroll to top