Водоканал зробив важливу заяву щодо передачі показів за воду в Запоріжжі

Раніше передати покази за воду в Запоріжжі можна було декількома способами. Однак зараз один з них перестав працювати.

Про це повідомив Водоканал.

Чат-бот у месенджері Телеграм більше не підтримується КП «Водоканал». Радимо скористатись аналогічним чат-ботом у месенджері Viber (перейти до чат-боту) або скористатись особистим кабінетом абонента КП «Водоканал» (перейти до особистого кабінету), — повідомили в компанії.

Як передати показання за воду в Запоріжжі?

Перший спосіб зайти в особистий кабінет на сайті Водоканалу. Показання приладу обліку холодної води приймаються щомісяця, з першого числа до 12 годин останнього дня місяця. Щоб передати показання перейдіть за посиланням до Особистого кабінету.

По телефону. З 01.01.2023 року на період дії воєнного стану в Україні, оператори приймають дзвінки з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 17.00 години, субота з 08.00 до 15.45 години, вихідний – неділя.

Багатоканальні номера телефонів Інформаційного центру:

  • (067) 622-32-14 (Київстар)
  • (099) 012-02-14 (Водафон)
  • (063) 350-72-14 (Лайф)
  • (061) 214-92-14 (Міський)
  • 0 (800) 200-214

Aвтовідповідач працює цілодобово без вихідних.

Чат-бот Вайбер. Viber-bot можна знайти по пошуку GKH.IN.UA або перейти за посиланням.

Подписывайтесь на Акцент в

Share this post

нет
scroll to top