Раніше передати покази за воду в Запоріжжі можна було декількома способами. Однак зараз один з них перестав працювати.
Про це повідомив Водоканал.
Чат-бот у месенджері Телеграм більше не підтримується КП «Водоканал». Радимо скористатись аналогічним чат-ботом у месенджері Viber (перейти до чат-боту) або скористатись особистим кабінетом абонента КП «Водоканал» (перейти до особистого кабінету), — повідомили в компанії.
Як передати показання за воду в Запоріжжі?
Перший спосіб зайти в особистий кабінет на сайті Водоканалу. Показання приладу обліку холодної води приймаються щомісяця, з першого числа до 12 годин останнього дня місяця. Щоб передати показання перейдіть за посиланням до Особистого кабінету.
По телефону. З 01.01.2023 року на період дії воєнного стану в Україні, оператори приймають дзвінки з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 17.00 години, субота з 08.00 до 15.45 години, вихідний – неділя.
Багатоканальні номера телефонів Інформаційного центру:
- (067) 622-32-14 (Київстар)
- (099) 012-02-14 (Водафон)
- (063) 350-72-14 (Лайф)
- (061) 214-92-14 (Міський)
- 0 (800) 200-214
Aвтовідповідач працює цілодобово без вихідних.
Чат-бот Вайбер. Viber-bot можна знайти по пошуку GKH.IN.UA або перейти за посиланням.