Скарги жителів Запоріжжя щодо відсутності опалення до контакт-центру 15-80 почнуть приймати з 8 листопада. Однак до цього часу можна звернутися до концерну МТМ.
Про це повідомляє Акцент з посиланням на Довідник споживача.
Необхідно звернутись до «Контакт-центру «15-80» або до філії Концерну “Міські теплові мережі” відповідного району.
Цілодобові телефони:
- Філія Вознесенівського району 063-335-06-95
- Філія Дніпровського району 063-334-53-76
- Філія Олександрівського району 063-350-06-73
- Філія Комунарського району 063-335-07-21
- Філія Заводського району 063-334-93-22
- Філія Хортицького району 063-334-68-89
- Філія Шевченківського району 063-335-07-74
- Концерн “Міські теплові мережі” 063-335-03-47
Зауважується, що опалення може бути відсутнє з ряду причин: ліквідація пошкоджень на теплових мережах; аварійні роботи на внутрішньобудинкових мережах опалення управителем будівлі.