Через Дію можна буде подавати скарги на відсутність звʼязку. Це затвердили на засіданні Кабміну 17 грудня.
Про це повідомив постійний представник Кабміну у Верховній Раді Тарас Мельничук.
“Порядок визначає механізм подання засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема, з використанням мобільного додатка Дія, інформаційного повідомлення про відсутність можливості отримання електронних комунікаційних послуг з метою здійснення моніторингу якості та доступності електронних комунікаційних послуг, формування пропозицій щодо внесення змін до законодавства, необхідних для розвитку сфери електронних комунікацій”, — написав Тарас Мельничук.
Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров пояснив, як буде працювати система.
«Якщо у вас не вантажаться сторінки, не проходять дзвінки чи не надсилаються повідомлення — зможете повідомити про це через Дію. Українці повинні мати змогу зателефонувати рідним, викликати екстрені служби або переглянути карту повітряних тривог, попри знеструмлення. Запустимо послугу, щоб ви оперативно повідомляли про відсутність звʼязку, а регулятор виправляв цю ситуацію. Про проблеми зі звʼязком зможете повідомити максимально швидко, навіть якщо будете офлайн. Після того як зʼявиться інтернет, повідомлення надійде регулятору зв’язку. Ваші повідомлення в Дії допоможуть швидше визначати, де зв’язок працює нестабільно, щоб усунути цю проблему. Послугу запустимо вже дуже скоро, стежте за оновленнями», — зазначив Михайло Федоров.
- Жителям Запоріжжя нагадали, як залишатися з інтернетом під час відключень світла