Помилки у квитанціях за електроенергію в Запоріжжі: як виправити

Покази в квитанціях за електроенергію іноді можуть відрізнятися від реальних даних лічильника. Основною причиною цього є несвоєчасна або некоректна передача показів електролічильника.

Згідно із законодавством, споживач зобов’язаний передавати покази протягом останніх двох днів поточного місяця та перших трьох днів наступного місяця. Якщо дані не були передані або зроблено це некоректно, ПАТ «Запоріжжяобленерго» проводить розрахунок за середньодобовим споживанням. Це може призвести до розбіжностей між реальними показами та даними у квитанції.

Як виправити покази:

  1. Надіслати фактичні дані на електронні адреси pokaz@zoe.com.ua або IKC@zoe.com.ua.
  2. Зателефонувати до кол-центру за номером 0-800-304-502, де оператори допоможуть скоригувати покази.
  3. Передати дані через сайт ПАТ «Запоріжжяобленерго» на сторінці «Передати покази»: https://www.zoe.com.ua/pokazania.php.
  4. Звернутися до Центру обслуговування споживачів та залишити письмове звернення у спеціальній скриньці.

Для уникнення подібних ситуацій важливо передавати покази у встановлені терміни та з використанням коректного номеру договору.


Підписуйтесь на Акцент в

The post Помилки у квитанціях за електроенергію в Запоріжжі: як виправити first appeared on Портал Акцент.

Share this post

нет
scroll to top