Протягом червня до Контакт Центру 1580 комунального підприємства «ЦУІТ» надійшло 9237 звернень.
Найактуальнішими залишаються питання, пов’язані з наслідками воєнних дій та житлово-комунальними проблемами.
- 633 звернення стосувалися усунення наслідків вибухів;
- 582 – знеструмлення житла;
- 574 – засмічення дворової каналізації.
Усі заявки були передані для розгляду та реагування до відповідних органів виконавчої влади й надавачів послуг.
Попри складні обставини, мешканці також активно висловлюють вдячність: 211 подяк у червні надійшло від запоріжців — як на адресу операторів Контакт Центру, так і працівників комунальних служб, які швидко реагують на виклики.
З початку року в системі вже зареєстровано понад 54 тисячі звернень.
Нагадуємо, як звернутися до Контакт Центру 1580:
- 1580 (зі стаціонарних телефонів);
- (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80;
- через сайт Контакт Центру;
- через чат-бот «Запоріжжя 1580».
Контакт Центр працює цілодобово, без вихідних.
The post З якими питаннями запоріжці найчастіше зверталися до Контакт Центру 1580 у червні first appeared on Портал Акцент.


