За повідомленням Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області,
протягом тижня до консультаційного центру установи звернулося 28 споживачів, яких проконсультували щодо чинного законодавства у сфері надання житлово-комунальних, побутових послуг та торгівлі.
Окрему увагу під час консультацій приділено захисту прав споживачів у разі придбання товарів через інтернет-магазини — зокрема щодо порядку повернення коштів, обміну товарів та дій у разі отримання неякісної продукції.
За результатами опрацювання звернень трьом споживачам повернено кошти на загальну суму майже 11 тис. грн (за інтернет-замовлення подушок; взуття; попередню оплату за принтер).
Нагадуємо, що у разі порушення прав споживача під час придбання товарів або отримання послуг, громадяни можуть звертатися до консультаційного центру Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області за тел. (+38061)239-73-17.
Сообщение Запоріжцям повернули кошти за неякісні товари появились сначала на Газета МИГ.