Реклама супермаркету про вовка-вегетаріанця стала хітом в інтернеті (відео)

Ролик, який нагадує короткий анімаційний фільм, розповідає про життя вовка-вигнанця в лісі

Різдвяна реклама супермаркету Intermarché, яка показує історію вовка, який вирішив стати вегетаріанцем, стала вірусним хітом в Інтернеті.

В рекламному відео показано життя вовка, з яким відмовляються спілкуватися інші тварини.

І їжак пропонує вовку перестати їсти своїх сусідів, щоб покращити свою репутацію.

Головному герою доводиться читати кулінарні книги, готувати вегетаріанську їжу, ловити рибу і збирати ягоди.

Ролик, який скоріше нагадує короткий анімаційний фільм, створила французька студія Illogic, розташована в Монпельє.

Як розповів її співзасновник Теофіль Люфесн, всього над відео з моменту появи ідеї працювали більше ста чоловік протягом півтора років. В студії підкреслюють, що свідомо не використовували штучний інтелект, щоб прискорити або здешевити створення проєкту.

Скільки точно переглядів зібрала реклама на всіх платформах, неясно – але тільки в офіційному акаунті супермаркету її подивилися близько мільйона разів. Творці відео говорять про 600 мільйонів переглядів по всьому світу менше, ніж за тиждень.

Користувачі розповідають, що реклама, створена без використання штучного інтелекту французькою студією, викликала у них сльози.

На успіх відео звернули увагу великі ЗМІ, а в Intermarché пообіцяли випустити спеціальну плюшеву іграшку у вигляді головного героя мініфільму і вивести її на ринок якомога швидше.

І, як пише Le Figaro, на вовкові історія може не закінчитися – в Інтернеті вже пропонують ідеї для нових персонажів.

Новорічна реклама з вовком-вегетаріанцем

 

Сообщение Реклама супермаркету про вовка-вегетаріанця стала хітом в інтернеті (відео) появились сначала на Газета МИГ.

Share this post

нет
scroll to top