Важные новости
«Запорожгаз» — плевать на всех и армейские методы.У Запоріжжі замість Куртєва депутати обрали нового секретаря міськради (ФОТО,…50 грн за долар: у МВФ спрогнозували, коли «злетить» курсДепутати Запорізької міськради звільнили з посад трійцю заступників мераКолишнім міліціонерам, які очолили катівні на окупованій території Запорізької області,…В Запорожье согласовали досрочное прекращение полномочий Куртева в должности секретаряДепутати Запорізької міськради проголосували проти Анатолія КуртєваВ Запорожье опубликовали обновленный перечень коммунальных объектов, на которых размещены…У Запоріжжі погодили дострокове припинення повноважень Куртєва на посаді секретаряУ Запоріжжі опубліковали оновлений перелік комунальних об’єктів, на яких розміщено…Запорізькі депутати зібрались на позачергову сесію без Куртєва: які питання…

Брендинг Хортиці отримав приз на престижному міжнародному фестивалі

Брендинг Національного заповідника «Хортиця» отримав приз на престижному міжнародному фестивалі творчості У Каннах

Тепер колискова української нації, острів Хортиця, окрім своєї неймовірної історії ще й відомий тим, що має бронзового лева — за брендинг на Міжнародному фестивалі творчості Cannes Lions («Каннські леви») в категорії дизайну. Брендинг розробила креативна агенція Bickerstaff.284. Про призове місце повідомив директор Bickerstaff.284 Ілля Ануфрієнко на своїй сторінці у «Фейсбук» .

Хортиця

Хортиця

Фестиваль Cannes Lions щороку проходить у Франції. На ньому визначають переможців у різних номінаціях у сферах реклами, дизайну, комунікацій.

Команда агенції Bickerstaff.284 має в Україні найбільшу кількість нагород Cannes Lions. Роботи авторів також неодноразово відзначалися нагородами на найпрестижніших фестивалях світу в категорії креативу та дизайну, таких як «Reddot», «Epica», «Golden drum».

«Індустріалка» писала, що перший день фестивалю Cannes Lions приніс три шорт-листа за брендинг Національного заповідника «Хортиця».

Хортиця

Автори брендингу Хортиці наголошують, що створили не просто айдентику, а цілу дизайн-систему, яка має дуже широкі можливості застосування. Ключовий фактор – прийом розкриття символів, які ніби запрошують глядача, відвідувача пізнати таємниці острова. І чим більше дізнаєшся, тим більше візуально відкривається, наприклад, логотип острова Хортиця.

Нагадаємо, що до цього острів Хортиця ніколи не мав власного бренду та перебував в занепаді. Брендінг Хортиці презентували у липні минулого року, в рамках масштабної програми реконструкції Національного заповідника «Хортиця», яка почалась у 2021 році. А у серпні шляхом відкритого публічного голосування визначили головний логотип острова.

Варто зазначити, що партнером національного проєкту з відновлення острова виступив Метінвест Холдинг. 23 квітня минулого року в Запоріжжі був підписаний меморандум про консолідацію зусиль у відродженні Хортиці між Міністерством культури та інформаційної політики України, Запорізькою обласною державною адміністрацією та групою Метінвест. Реконструкція розпочалася 10 червня 2021.

Через війну в Україні реконструкцію довелось призупинити. Але всі причетні до проєкту вірять, що як тільки російських окупантів виженуть та Україна переможе, відродження Хортиці буде продовжено. А новий брендинг з часом поступово стане запроваджуватися всім островом Хортиця: нове лого буде на вказівниках, офіційних сторінках в медіа, на друкованих матеріалах, всюди, де в сучасному світі застосовують айдентику.

Довідка «Індустріалки»

У цьому році в категорії дизайну Cannes Lions окрім Хортиці призи отримали ще два українські проєкти. Про це повідомляє видання The Village Україна. Це логотип Чорнобиля, що зникає, від BANDA  — 2-е місце в номінації Creation of a New Brand Identity (створення нового бренду).

логотип Чорнобиля,

А в номінації Spatial Sculptural Exhibitions and Experiences (просторові та скульптурні експозиції) 3- місце отримала Saatchi Saatchi Ukraine за візуалізацію київської Батьківщини-Мати із ЛГБТ-прапором.

візуалізація київської Батьківщини-Мати

Читайте також: Хто намалював нові антивоєнні плакати, які можна побачити на вулицях Запоріжжя.

Читайте наші новини на сайті  zprz. city

Фото зі сторінки у «Фейсбук» Ілля Ануфрієнко та The Village Україна.

Сообщение Брендинг Хортиці отримав приз на престижному міжнародному фестивалі появились сначала на Індустріалка — новини Запоріжжя.

Источник: http://iz.com.ua/zaporoje/brending-hortitsi-visoko-otsinili-na-prestizhnomu-mizhnarodnomu-festivali

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top