Перший день Cannes Lions International Festival of Creativity приніс три шорт-листи за брендинг Хортиці
Про те, що брендинг оновленої Хортиці продовжує збирати шорт-листи на найгучніших світових фестивалях на своїй сторінці у «Фейсбуці» розповіла директор зі зв’язків з громадськістю SCM Наталя Ємченко з посиланням на пост директора агентства Bickerstaff.284 Іллі Ануфрієнко.
-Минулого літа ми затвердили новий брендинг острова Хортиця, розроблений Ilia Anufrienko та його дивовижною командою у партнерстві із Метінвест та Міністерство культури та інформаційної політики України (дякую Олександр Ткаченко за всіляку підтримку). Під чітким менеджментом urban bureau Big City Lab, — зазначила Наталя Ємченко. — Сподіваюсь, не лише шорт-листи, а ще й нагороди (чекаємо). Тож побажайте нам перемоги!
Тоді ж ми на Хортиці зробили безліч іншого, наприклад разом з Oleksandr Komarov та пан Ярослав Грицак, створили текст «шлях становлення української ідентичності». Який Влад Троїцький перетворив на аудіо-подорож островом.
Зазначимо, що створення нового брендінгу відбувалося в рамках масштабної програми реконструкції національного заповідника «Хортиця». Партнером національного проєкту з відновлення острова Хортиця виступив Метінвест Холдинг.
Головною метою створення бренду Хортиці є розвиток острова як культурного, історичного, природного та рекреаційного комплексу. Тому візуальна система ідентифікації запорізького острова є більш глибокою та всесторонньою, аніж зведення до упередження “Хортиця — це козаки і пороги на Дніпрі”.
Презентація бренда острова Хортиця відбулася в Києві рік тому. І підкреслимо, що це не просто логотипи та символи, це захоплююча графічна подорож островом.
Авторами концепції нового стилю Хортиці виступила креативна агенція Bickerstaff.284, команда якого має в Україні найбільшу кількість нагород міжнародного фестивалю творчості «Молоді Канські леви». Роботи авторів неодноразово відзначалися нагородами на найпрестижніших фестивалях світу в категорії креативу та дизайну, таких як «Reddot», «Epica», «Golden drum».
Ми впевнені, що і цього разу наш брендинг буде відзначений високим журі.
Нагадаємо, 23 квітня 2021 року в Запоріжжі був підписаний меморандум про консолідацію зусиль у відродженні Хортиці між Міністерством культури та інформаційної політики України, Запорізькою обласною державною адміністрацією та групою Метінвест. Реконструкція розпочалася 10 червня 2021. Наразі реалізація планів щодо реконструкції призупинена через повномасштабну війну в Україні. Але всі причетні до проєкту вірять, що як тільки рашистів виженуть та Україна переможе, відновлення острова буде продовжено.
Читайте також: Хортиця може об’єднати всю Україну
Сообщение Брендинг оновленої Хортиці високо оцінили на престижному фестивалі у Каннах появились сначала на Індустріалка — новини Запоріжжя.
Источник: http://iz.com.ua/zaporoje/brending-onovlenoyi-hortitsi-visoko-otsinili-na-prestizhnomu-festivali-u-kannah
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook