Через ворожу атаку затрималися понад 20 поїздів — серед них є запорізькі (повний перелік)

Через ворожу атаку затрималися понад 20 поїздів - серед них є запорізькі (повний перелік)

Через масовану ворожу атаку на Укрзалізницю затримується велика кількість пасажирських потягів

Ворог прицільно атакує залізничну інфраструктуру України — цієї ночі масованим ударом дронами військові рф намагався вивести з ладу підстанції, які живлять залізничну мережу. Про це на своїй сторінці у фейсбуці повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський.

В момент атаки на маршрутах знаходились понад 20 пасажирських поїздів, серед яких є й запорізькі, дніпровські, у тому числі й міжнародні.

Читайте також: У Запорізькій області окупанти атакували дроном припаркований автобус — є постраждалий

«Диспетчери Укрзалізниці зупиняли їх на безпечній відстані, а працівники були відведені в укриття. Найголовніше — серед пасажирів і залізничників немає постраждалих. Станом на 8.00 — 26 поїздів через цю атаку слідують із затримкою в понад годину», — написав Олександр Перцовський.

Він також повідомив, що деталі по слідуванню конкретних поїздів можна відстежувати тут: https://uz-vezemo.uz.gov.ua/delayform/.

Станом на 9 годин 11 хвилин затримуються наступні поїзди:

  • №119/120 Дніпро-Головний-Хелм (+6:02)
  • №37/38 Київ-Пас.-Запоріжжя-1 (+5:56)
  • №79/80 Дніпро-Головний-Львів (+5:54)
  • №31/32 Запоріжжя-1-Пшемисль Головний (+5:47)
  • №51/52 Запоріжжя-1-Одеса-Головна (+5:38)
  • №85/86 Львів-Запоріжжя-1 (+5:36)
  • №37/38 Запоріжжя-1-Київ-Пас. (+5:26)
  • №119/120 Хелм-Дніпро-Головний (+5:24)
  • №79/80 Львів-Дніпро-Головний (+5:16)
  • №101/102 Краматорськ-Херсон (+4:50)
  • №71/72 Павлоград-1-Львів (+4:48)
  • №85/86 Запоріжжя-1-Львів (+4:48)
  • №109/110 Львів-Херсон (+4:11)
  • №209/210 Івано-Франківськ-Миколаїв Пас. (+4:11)
  • №715/716 Пшемисль Головний-Київ-Пас. (+4:13)
  • №65/66 Харків-Пас.-Умань (+4:10)
  • №75/76 Київ-Пас.-Кривий Ріг-Головний (+4:10)
  • №165/166 Харків-Пас.-Черкаси (+4:10)
  • №121/122 Херсон-Київ-Пас. (+3:56)
  • №57/58 Київ-Пас.-Ясіня (+3:53)
  • №39/40 Солотвино-1-Запоріжжя-1 (+3:44)
  • №41/42 Трускавець-Дніпро-Головний (+3:44)
  • №5/6 Ясіня-Запоріжжя-1 (+3:24)
  • №115/116 Чернівці-Запоріжжя-1 (+3:24)
  • №749/750 Київ-Пас.-Відень Головний (+3:08)
  • №53/54 Одеса-Головна-Дніпро-Головний (+3:05)
  • №253/254 Одеса-Головна-Кривий Ріг-Головний (+3:05)
  • №107/108 Ясіня-Кривий Ріг-Головний (+2:54)
  • №127/128 Львів-Запоріжжя-1 (+2:10)
  • №91/92 Одеса-Головна-Краматорськ (+2:05)
  • №27/28 Чоп-Київ-Пас. (+1:48)
  • №95/96 Рахів-Київ-Пас. (+1:48)
  • №59/60 Харків-Пас.-Одеса-Головна (+1:40)
  • №3/4 Ужгород-Запоріжжя-1 (+1:39)
  • №35/36 Одеса-Головна-Пшемисль Головний (+1:38)
  • №51/52 Київ-Пас.-Пшемисль Головний (+1:38)
  • №31/32 Пшемисль Головний-Запоріжжя-1 (+1:30)
  • №749/750 Відень Головний-Київ-Пас. (+0:49)
  • №749/750 Ужгород-Київ-Пас. (+0:49)
  • №367/368 Ужгород-Ковель-Пас. (+0:47)
  • №89/90 Київ-Пас.-Пшемисль Головний (+0:15)
  • №793/794 Черкаси-Київ-Пас. (+0:15)
  • №259/260 Чоп-Кременчук-Пас. (+0:13)
  • №19/20 Хелм-Київ-Пас. (+0:12)
  • №67/68 Варшава-Всходня-Київ-Пас. (+0:12)
  • №83/84 Солотвино-1-Київ-Пас. (+0:11)
  • №233/234 Рахів-Київ-Пас. (+0:11)
  • №13/14 Київ-Пас.-Солотвино-1 (+0:10)
  • №81/82 Київ-Пас.-Ужгород (+0:10)
  • №227/228 Краматорськ-Івано-Франківськ (+0:09)
  • №35/36 Пшемисль Головний-Одеса-Головна (+0:07)
  • №37/38 Ужгород-Одеса-Головна (+0:07)
  • №257/258 Ясіня-Кропивницький (+0:07)
  • №9/10 Будапешт-Ньюгаті-Київ-Пас. (+0:05)
  • №37/38 Одеса-Головна-Ужгород (+0:05)
  • №721/722 Київ-Пас.-Харків-Пас. (+0:05).

«Такі удари мають чітку мету — ускладнити перевезення пасажирів і вантажів, зірвати стабільну роботу транспорту та створити додатковий тиск на людей, на економіку… Ключове — навіть такі масовані атаки не зупинять українські транспортні артерії та, зокрема, Українську залізницю», — зазначив Олександр Перцовський.

Він також розповів, що, щоб забезпечити рух, «Укрзалізниця» задіяла понад 20 резервних тепловозів. На знеструмлених ділянках, де відсутнє живлення приладів сигналізації та зв’язку, поїзди все одно пропускають в резервному форматі, щоб скорочувати затримки. Для міжнародних рейсів із Польщею будуть організовані пересадки до Хелма та Перемишля, щоб пасажири безпечно дісталися своїх пунктів призначення.

Щодо міжнародних стиковок — Олександр Перцовський повідомив, що на зв’язку з диспетчерськими командами іноземних залізниць, координують та пришвидшують прикордонний контроль.

Ми писали, що популярний запорізький поїзд курсуватиме через Чоп до Європи зі зручними пересадками.

Джерело

Share this post

нет
scroll to top