Чи можливий в Україні «легалайз» таксі: журналістське розслідування

А це означає, що відповідальність за ваше життя і безпеку у випадку надзвичайної ситуації вони нести не будуть. Складно добитися відповідальності і з боку водія. Адже при співробітництві з диспетчерськими, у нього можуть не вимагати жодних документів.

Щоб змінити цю ситуацію, вже реєстрували три законопроекти. Але жоден з них так і не доходив до голосування. Останньою ініціативою намагались посилити умови отримання ліцензії та збільшити відповідальність за її відсутність.

Натомість громадська спілка водіїв таксі «Асоціація відповідальних перевізників» пропонує спростити умови гри на ринку таксі. За їхніми розрахунками, це буде вигідно таксистам, які зможуть працювати на легальних умовах, державі, яка отримає півмільярда гривень в бюджет, та пасажирам, які зможуть бути впевненими в своїй безпеці, сідаючи в авто таксі.

Розбиралась у перевагах та недоліках законодавчої ініціативи наша журналістка Ірина Дєдушева.

Источник: https://tv5.zp.ua/news/chi-mozhlivij-v-ukrayini-legalajz-taksi-zhurnalistske-rozsliduvannya/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

нет
scroll to top