Найпотужніша українська торговельна мережа «АТБ» підкорила якістю та доступними цінами майже всі куточки нашої країни – у 264 містах двадцяти трьох областей, у тому числі й Запорізької, цілодобово працюють 1030 дискаунтерів. Важливим досягненням багаторічного лідера вітчизняного ритейлу вважають створення власних торгових марок. Це дозволяє економити кошти понад 3,5 мільйонам постійних покупців. Ексклюзивний асортимент «АТБ» станом на сьогодні вже перевищує 900 найменувань. За якістю ці продукти не поступаються аналогам інших брендів, а от їхня ціна може бути нижчою на 30 відсотків, а під час акцій ще меншою.
Зараз корпорація «АТБ» має чотири власні торгові марки: преміальний сегмент – ТМ «De Luxe Foods » Goods Selected», середній плюс – ТМ «Спецзамовлення “АТБ”», середній – ТМ «Своя лінія». Найбільш економну продукцію покупцям пропонує ТМ «Розумний вибір».
«Товари наших власних торгових марок представлені тільки в «АТБ», оскільки їх виготовляють на замовлення. До них ми висуваємо найсуворіші вимоги, адже вони фактично є обличчям нашої компанії. Таким чином, незважаючи на доступну ціну, якість продукції власного виробництва не поступається якості товарів розкручених брендів», – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-Маркет».
Обсяг якісної продукції власного виробництва в асортименті цих магазинів уже перевищує 23%. Цього року компанія продовжує активно розвивати власні торгові марки – значну увагу приділяють випуску інноваційної продукції категорії «Фреш».
Також планують розширити лінійку товарів ТМ «Спецзамовлення “АТБ”», отже, якісних молочних продуктів і ковбасних виробів значно побільшає. Важливо, що весь ексклюзивний асортимент виготовлятимуть виключно з молока та м’яса вищого ґатунку.
Наприклад, згущене молоко, яке надзвичайно подобається дітям, знову стане корисним, адже виробник буде варити його з натурального коров’ячого молока. Для поціновувачів преміальних продуктів планують значне оновлення преміального асортименту ТМ «De Luxe».
У пріоритеті – виготовлення безпечної, здорової продукції без додавання пальмової олії, небезпечних харчових консервантів, фарбників і підсилювачів смаку. Щоб ми з вами щодня могли купувати свіжі продукти (загальний асортимент кожного супермаркету «АТБ» – більш як 3,5 тисячі найменувань), компанія «АТБ-Маркет» створила найбільшу в країні логістичну інфраструктуру: збудувала близько десяти мультитемпературних складських центрів європейського зразка, володіє власним вантажним автопарком.
Це дозволяє у визначені терміни доставляти гарантовано свіжі продукти до супермаркетів в усіх куточках країни. Сотні мільйонів гривень інвестують у передові розробки й інновації.
Саме в «АТБ» винайшли унікальний формат – український дискаунтер, який передбачає продаж якісних товарів за найнижчими цінами на ринку (у середньому на 10–15%). За європейським зразком «АТБ» створила багаторівневу систему зовнішніх і внутрішніх перевірок безпеки продуктів.
З 2017 року ці магазини проходять сертифікацію на відповідність вимогам загальновизнаного міжнародного стандарту ISO 22000:2005. Отже, обираючи будь-який товар у дискаунтері «АТБ», можете бути впевненими у його найвищій якості.
Источник: https://golos.zp.ua/obshhestvo/220462/chi-mozhna-sogodni-znajti-u-supermarketi-produkti-bez-nebezpechnih-konservantiv-barvnikiv-i-stabilizatoriv
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook