День вишиванки у Запоріжжі: святкуймо з «АТБ», не витрачаючи зайвого

День вишиванки, який цього року припав на 16 травня, – це вдала нагода для мешканців Запоріжжя пригадати багату історичну спадщину свого регіону. Бо ж саме наша Хортиця з її дніпровськими порогами є батьківщиною запорізького козацтва. Недаремно ж саме запорізькі майстри створили найбільшу в історії козацьку вишиванку.

За традицією долучається до свята й лідер українського ринку роздрібної торгівлі компанія «АТБ-Маркет».

Понад 50 тис. співробітників мережі «АТБ» у 259 містах України, в тому числі й у Запоріжжі, якісно обслуговуватимуть покупців в яскравих вишиванках. Варто згадати, що це свято ментально дуже близьке найбільшій торговельній мережі країни. Розпочалося воно з малого (з флешмобу чернівецьких студентів, що відбувся 12 років тому), але швидко набуло загального визнання. Величезна корпорація «АТБ» також почала свій розвиток лише з шести невеликих гастрономів у сусідньому з нами Дніпрі. А зараз вже 1011 супермаркетів мережі працюють у 22 областях України. Та власне 16 травня кожна з областей покаже свої унікальні історичні візерунки.

«Все розмаїття української культури та безліч регіональних особливостей – це обличчя самої мережі «АТБ». Святкування Дня вишиванки – це вже й наша власна традиція, яку підтримують працівники мережі. А вони уособлюють усі регіони нашої країни. День вишиванки – це час єднання українців від Заходу до Сходу, від Півдня до Півночі країни. Працівники нашого величезного колективу в цей день можуть дуже яскраво проявити власну унікальність. А для компанії це чудова можливість стати ще на крок ближче до наших клієнтів, краще їх розуміти», – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-Маркет».

Надзвичайна цінність Дня вишиванки криється у тому, що саме це свято об’єднує українців. Незалежно від їхнього соціального стану, фінансових можливостей, віросповідання чи політичних поглядів.

Подібні принципи єднання є головною складовою стратегії розвитку дискаунтерів «АТБ». На полицях численних магазинів мережі представлені якісні товари та свіжі продукти всіх цінових категорій – як бюджетних, так і преміальних сегментів. Загалом асортимент «АТБ» наразі перевищує 3,5 тис. найменувань товарів, 800 з яких забезпечені власними виробниками. Ціни на них нижче ринкових на 10-15%.

Мільйони українців вже оцінили гідний лідера галузі рівень обслуговування, доступні ціни та найвищу якість продуктів у супермаркетах мережі «АТБ».

Відтак, понад 3,5 млн громадян, у тому числі й мешканці нашого Запоріжжя, вже стали постійними клієнтами «АТБ». А компанія відповідає на прихильність покупців дотриманням найвищих європейських стандартів якості та динамічним розвитком. Лише минулого року «АТБ-Маркет» відкрила 80 нових дискаунтерів. Супермаркети «АТБ» вже прийшли в такі міста, як Сокаль, Яворів, Борислав, Калуш, Тернопіль, Кам’янець-Подільський, Івано-Франківськ, Білгород-Дністровський, Немирів, Вінники тощо.

У наші часи «АТБ» не лише стабільно поповнює держскарбницю та місцеві бюджети (торік сума платежів склала 9,4 млрд грн),  а й піклується про культурні традиції мешканців різних куточків України. Це стало однією з принципових позицій торговельної мережі «АТБ» у роботі на вітчизняному ринку. В тому числі й у нашому місті козацької слави.

Источник: https://golos.zp.ua/obshhestvo/201837/den-vishivanki-u-zaporizhzhi-svjatkujmo-z-atb-ne-vitrachajuchi-zajvogo

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

нет
scroll to top