Ходова частина досить складна й дуже важлива, адже від неї напряму залежать комфорт і безпека під час їзди. Ця система чутлива до поганих доріг з ямами, сильних ударів та агресивного стилю водіння.
Якщо ви відмічаєте, що покришки зношуються нерівномірно, чуєте стукіт у підвісці або стикаєтесь з проблемою, коли машину веде убік, вам потрібна діагностика ходової. Зробити її з використанням сучасного обладнання можна тут: https://turbosto.com.ua/ua/diagnostika-i-remont-hodovoj/.

Які ознаки свідчать про несправність елементів ходової частини авто
Не помітити їх неможливо, адже поломки впливають на керованість машини та комфорт під час водіння. Кожен автовласник повинен знати, які ознаки вказують саме на несправність ходової. Це:
- сторонні шуми. Якщо ви чуєте скрегіт або стукіт, це свідчить про зношення в результаті тертя суміжних деталей рульових тяг або верхньої стійки;
- втрата керованості. Причини — зміщення осей переднього або заднього містка чи викривлення важелів підвіски;
- розгойдування, крен, особливо під час маневрування, входження в повороти чи розгону. Це ознака виходу з ладу амортизаторів, сайлент-блоків важелів або просідання ресор;
- вібрації, які можуть відчуватися на кермі під час їзди. Спричинені некоректною роботою рульових тяг, зношенням сайлент-блоків або появою зазорів у рейці;
- нерівномірний знос покришок. Відбувається, коли зношена втулка підвіски, шарнірів або деформований важіль;
- зигзагоподібний рух на високій швидкості. До нього призводять пошкоджені подвійний важіль підвіски, пружини чи ступичні підшипники.
У випадку поломки ви можете бачити сліди підтікання гідравлічної рідини з амортизатора. Тоді під автомобілем зʼявляються плями, також цей матеріал накопичується навколо корпусу. Про несправності повідомляє й стук амортизатора, коли він зношений або кріплення дуже ослабли.
Якщо автомобіль погано реагує на керування чи рухається зигзагами, це може призвести до аварії. Тому не варто відкладати діагностику й ремонт ходової на потім. Часто буває, що поломка спочатку незначна й ситуація погіршується не відразу, а поступово, тому водій не звертає на неї увагу.
Але потім відновлення авто вийде набагато дорожче. До того ж при втраті керування ви ризикуєте потрапити в аварію в будь-який момент. Не варто чекати перших симптомів поломки, краще проводити профілактичну діагностику. Фахівці радять робити її кожні 15-20 тис. км пробігу або після серйозних ДТП, ударів чи наїздів на ями.
The post Діагностика та ремонт ходової: чому варто звернутися на TurboSTO first appeared on Портал Акцент.

