Про брендування Запорізької області заговорили на початку місяця. Тоді вирішили створити бренд-кольори регіону, логотип та слоган, що будуть просувати Запорізьку область як туристичний та культурний «об’єкт». У виборі кольорів та формуванні слогану звернулися по допомогу до мешканців «майбутнього бренду».
Зараз же Запорізька обласна рада та маркетингова компанія презентували перші 3 варіанти айдентики Запорізької області. Кольори у ній – ті, що обрали самі запоріжці. А у якості логотипів представили такі варіанти:
Булава та сонце – як символ мужності і дружелюбності мешканців Запорізького краю;
Щит і лінії – багатофункціональний дизайн, який «накладається» на безліч і об’єктів області, і навіть сучасних трендів. Лінія – як нить, що поєднує усі переваги Запорізької області;
Булава, сонце і компас – як символи тієї ж мужності і сили, родючості землі та «вірного напрямку шляху».
У брендуванні Запорізької області продовжують співпрацювати з людьми. За один з цих 3 варіантів можна віддати свій голос тут: https://forms.gle/1FBpwZiQcQEZtuK66
Новини і жваве обговорення коротких відео тут: https://www.youtube.com/user/ChannelTB5
Канал «Новини Запоріжжя» в Telegram: https://t.me/tv5zp
Яскравий та красивий акаунт в Instagram: https://www.instagram.com/tv5zp
Легкий доступ до новин та коментарів у Facebook: https://www.facebook.com/channeltv5/
Источник: https://tv5.zp.ua/news/dlja-brenduvannja-zaporizkoi-oblasti-rozrobili-3-varianti-ajdentiki-jak-voni-vigljadajut/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=dlja-brenduvannja-zaporizkoi-oblasti-rozrobili-3-varianti-ajdentiki-jak-voni-vigljadajut
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook