Досвід та розвиток. Про роботу колективу «Індустріалки»

80-річна історія на сторінках однієї газети. Свій ювілей відзначив щотижневик «Індустріальне Запоріжжя (Панорама)». Десятиліттями видання інформувало жителів регіону про найцікавіші та актуальніші події. «Індустріалка» витримала перевірку часом. Сьогодні вона виходить тиражем у майже 80 тисяч примірників.

З 9-ти ранку щодня в редакції газети «Індустріальне Запоріжжя» «планерка». Головний редактор разом із журналістами вирішує, яким буде майбутній номер щотижневика. Далі над темами працюють журналісти. Їх у штаті дев’ять. У кожного – свій напрямок роботи. Хтось у цей час працює на заході, інші готують матеріали тут, у редакції. Серед найбільш досвідчених – Дмитро Шилін. В газеті він вже понад 40 років. На його рахунку сотні інтерв’ю. Чоловік упевнений, кожна розмова може по-новому відкрити людину. Минулоріч Дмитра Шиліна відзначили дипломом Книги рекордів України. Він є автором репортажа-марафона, що складається з 471 статті. Свій успіх журналіст пояснює професійною жагою до нових знань, яка не згасає і через десятиліття. Такого принципу в «Індустріалці» намагаються дотримуватися всі.

Одна з головних вимог – оперативність. Сьогодні швидко донести інформацію читачам набагато легше. Крім підготовки матеріалів для газети, журналісти вже протягом 15 років забезпечують роботу сайту «Індустріалки». І, здається, для цього не може бути жодних перешкод. Це вже суто професійна риса – за будь-яких умов видати матеріал. Подібні історії знайдуться чи не в кожного журналіста. Багато матеріалів на сторінках «Індустріалки» з’являються і завдяки читачам.

Зворотній відгук у соціальних мережах стає дедалі активнішим. Матеріал, написаний журналістами, перевіряється першим заступником головного редактора – Іриною Єгоровою. І хоча сьогодні мало хто робить це на роздрукованих аркушах, тут користуються традиційним перевіреним методом. Наступний етап: кожен із матеріалів потрапляє до відповідального секретаря. І в друкованому, і в електронному вигляді.

Протягом останніх 14 років Олександр Прилєпа – головна людина, яка відповідає за візуальне наповнення «Індустріалки». Сьогодні зйомка та обробка світлин для професіонала – справа, яка не потребує багато часу. Але так було не завжди. Технічний прогрес визначив і вигляд «Індустріалки». На початку свого шляху газета, тоді ще «Більшовик Запоріжжя» виглядала по-іншому. За остаточний вигляд сучасної «Індустріалки» відповідає дизайнер. Її завдання – верстка газети. Інколи тут не уникнути казусів. Останній етап – це друк газети в типографії. Підписані головним редактором сторінки відправляють у видавництво. Важливо встигнути це зробити до 6-ї вечора середи, адже вже у четвер газети мають побачити світ. У типографії відливають спеціальні пластини, після чого стартує друк. Усю ніч і до самого ранку з’являються нові примірники газети. Щось змінити у цій налагодженій роками системі може хіба що форс-мажорна ситуація. Все це для того, аби читачі вчасно отримали свій примірник газети.

На сьогодні тираж «Індустріалки» – майже 80 тисяч екземплярів. Вражає і кількість підписників – більше 70 тисяч. У той час, коли газетам пророкують недовге життя, «Індустріалка» зберігає традиції.

Источник: https://tv5.zp.ua/news/dosvid-ta-rozvitok-pro-robotu-kolektivu-industrialki/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top