Довіра споживача – критерій №1 і для бізнесу у Латвії

Довіра споживача – критерій №1 і для бізнесу у Латвії

До 100-річчя незалежності держави телеканал TV-5 запускає цикл сюжетів про латвійські цікавинки. І перший з них розкаже про один із головних брендів Латвії та філософію сучасного ресторатора.

«Ризькі шпроти» залишаються безперечним брендом Латвії. Вже майже 70 років підприємство зберігає звання лідера галузі на ринку Прибалтики. Багаторічний досвід, удосконалена технічна база та кваліфіковані спеціалісти забезпечують високу якість продукту.

Перш ніж потрапити на стіл, риба проходить кілька етапів. Важливо відсортувати рибу, аби вона не відрізнялася за розміром та мала гарний вигляд, — кажуть спеціалісти. За одну зміну переробляють близько 10 тонн сировини. Це може бути, як місцева риба – балтійська кілька чи салака, так і океанічна – сардина, скумбрія, оселедець, сардинелла. Особливе значення має те, коли була виловлена риба. А далі – копчення – найбільш відповідальний етап виробництва. Для цього використовують норвезьку технологію XIX ст.: рибу коптять у диму з тріски білої вільхи. Зберігаючи вірність традиціям, тут також використовують інноваційні технології, які окрім якості повинні свідчити і про прозорість роботи підприємства. Щомісяця на заводі випускають близько півтора мільйона консервів. 80% продукції йде на експорт у майже 40 країн.

Довіра споживача – критерій №1 і для іншого успішного в Латвії бізнесу. Йдеться про мережу ресторанів громадського харчування «Лідо», що має 30-річну історію. Її засновник – Гунарс Кірсонс – свого часу працював барменом на Олімпійських іграх – 80 у Москві. Тоді чоловік вирішив відкрити власну справу. І найголовнішим було забезпечити комфорт відвідувачам, аби ті почувалися як вдома. Так і з’явився перший заклад харчування, а згодом і ціла мережа. Працювали за принципом «шведський стіл». Така система людям сподобалася.

Сьогодні ресторани обслуговують до 30 тисяч клієнтів щодня. Але це не межа, запевняє Гунарс. Є більш амбітні плани щодо удосконалення обслуговування. Не оминули цей бізнес і високі податки. В Латвії ПДВ становить 21%. Аби знизити його, треба вести діалог з владою, упевнений Гунарс. Запорука успіху закладів громадського харчування, — каже Гунарс, – це не лише затишна атмосфера, демократичні ціни, а в першу чергу, – якісні, свіжі та натуральні продукти. І лише з такою системою можна ставити перед собою амбітні цілі – щороку відкривати до 100 ресторанів у всьому світі. Латвійські бізнесмени розраховують — колись попит дозволить сягнути таких масштабів.

[embedded content]

Источник: https://tv5.zp.ua/news/dovira-spozhivacha-kriterij-1-i-dlya-biznesu-u-latviyi/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

нет
scroll to top