Аферисти продавали гаджети через фейковий інтернет- магазин
Дві мешканки Запоріжжя намагалися придбати товар в одному й тому ж інтернет-магазині.
У результаті – втратили 23 тисячі гривень.
Як повідомили правоохоронці, до Запорізького районного управління поліції звернулася 28-річна жінка.
Вона замовила гаджет через один із інтернет-магазинів, який знайшла в Instagram.
Продавець пообіцяв, що товар буде доставлений за тиждень, і жінка зробила передплату в 6000 гривень.
Однак замовлення вона не отримала, й зв’язатися з продавцем не змогла — її заблокували.
Раніше, як повідомили в поліції, в тому ж самому інтернет-магазині 34-річна жінка замовила товар на суму 17 тисяч гривень, зробила передоплату, але залишилася без товару та грошей.
Для безпечного шопінгу в Інтернеті Кіберполіція рекомендує дотримуватися наступних правил:
– купуйте та сплачуйте лише на перевірених ресурсах;
– почитайте відгуки про продавця та дізнайтеся історію роботи інтернет-магазину;
– не переходьте за сумнівними гіперпосиланнями, адже за ними може ховатися фішинговий ресурс. Уважно переглядайте URL-адресу потрібного сайту – неточність навіть в один символ може свідчити, що ви опинилися на фішинговому ресурсі;
– сплачуйте гроші після отримання товару аби мінімізувати ризики втрати грошей;
– без нагальної потреби не повідомляйте нікому дані своєї банківської картки (особливо CVV-код та термін дії);
– заведіть окрему інтернет-картку для онлайн-шопінгу, на яку переказуйте лише ту суму, що необхідна для оплати;
Якщо ж інформацію про банківську карту все ж розголошено, зверніться до банку та заблокуйте картку.
Фото ілюстративне
Сообщение Дві мешканки Запоріжжя втратили гроші на покупках у шахрайському інтернет-магазині появились сначала на Газета МИГ.