Електронні кабінети вступників: як створити та подати заяву

В Україні з 1 липня розпочинається реєстрація електронних кабінетів вступників у коледжі після 11 класу, на бакалаврат та магістратуру. Для того, щоб створити особисту сторінку в системі, потрібно подати електронну заяву в Єдину державну електронну базу з питань освіти. Про це повідомляється в інструкції створення особистого кабінету абітурієнта на офіційному сайті ЄДЕБО. 

Вступникам дозволено подавати до 5 заяв на бюджет в будь-який заклад освіти без обмеження щодо кількості спеціальностей та до 10 на контракт

У разі, якщо вступники мають документи про середню освіту, видані раніше 1998 року, вони мають подавати їх безпосередньо у закладі освіти. 

«Реєстрація електронного кабінету вступника можлива з документом про середню освіту (БСО або ПЗСО), виданим не раніше 1998 р. (фотополімерні («пластикові») документи). В іншому випадку подавайте заяви в паперовому вигляді безпосередньо у закладі освіти», – зазначено в документі. 

Увагу абітурієнтів звертають на те, що при реєстрації заборонено використовувати заблоковані в Україні електронні адреси на кшталт mail.ru, yandex.ru.

До того ж необхідно уважно перевіряти всю внесену інформацію, адже після подання заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету неможливо. 

Підписуйтесь на Акцент в

Share this post

нет
scroll to top