EURO 5 визначила нову місію, цінності та стратегічні орієнтири

Паливна компанія EURO 5 провела масштабну стратегічну сесію, присвячену 3-річчю своєї роботи і планам на майбутнє. Подія відбулася у Білій Церкві і тривала три дні. Захід пройшов за участі відомих українських філософів Андрія Мельника та Олександра Філоненка, а також зовнішньої консультантки і фасилітаторки EURO 5, бізнес-тренерки Ірини Бахановської.



За три роки своєї діяльності група компаній EURO 5 перетворилася на найбільшу мережу АЗС у Запоріжжі, реалізувала понад 90 млн літрів пального, обслуговуючи 30 тис. клієнтів щомісяця, та сплатила 250 млн грн податків до бюджетів усіх рівнів.

Стратегічна сесія не лише підбила підсумки трирічного успішного шляху EURO 5, але й визначила чіткі орієнтири для подальшого динамічного розвитку та її трансформації у принципово нову національну мережу.

Близько 50 ключових співробітників EURO 5 обговорили нову місію і візію компанії. Також були визначені такі цінності EURO 5 – Турбота, Ефективність, Допитливість і Якість.

«Саме ці цінності стануть фундаментом для подальшої трансформації EURO 5 у мережу національного масштабу та зміцнення її позицій на ринку України», – зазначив засновник компанії Володимир Мазурик, підкреслюючи важливість постійного навчання, розвитку та вдосконалення команди EURO 5.

Засновник компанії EURO 5 Володимир Мазурик

 

Читайте також: Шлях від домогосподарки до художниці: в Запоріжжі триває виставка Ольги Коренєвої

Більше новин у Телеграм: https://t.me/forpost_zp

Share this post

нет
scroll to top