У Києві відбулася міжнародна конференція “Залізниця України. Розвиток та інвестиції”
ПАО «Запоріжсталь» ремоторизував за останні два роки шість локомотивів. Комбінат реалізує програму модернізації рухомого складу підприємства з 2017 року. За цей період в партнерстві з Миколаївським і Запорізьким тепловозоремонтними заводами ремоторизовано п’ять тепловозів серії ТГМ-4. Шостий локомотив на комбінаті ремоторизували власними ресурсами. На ремоторизацію шістьох локомотивів «Запоріжсталь» направив 57 млн гривень.
Про те, як фахівці комбінату дарують друге життя старим локомотивам на міжнародній конференції “Залізниця України. Розвиток та інвестиції” розповів директор з транспорту і логістики ПАО “Запоріжсталь” Олег Адаманов:
— Основне направлення, яке ми взяли за основу на нашому комбінаті — це ремоторизація. Вона включає у себе заміну старого дизеля на новий та повне перезавантаження системи. Завдяки ремоторизації ми отримуємо оновленний локомотив, який за своїми техніко-економічними показниками у 6 разів дешевше, аніж придбання нового. Така модернізація також дозволить продовжити строк служби локомотивів, які зможуть працювати ще точно років 15. Надалі ми передбачаємо продовження програми модернізації нашого рухомого складу таким методом.
Олег Адаманов підкреслив, що “Укрзалізниця” також могла б взяти до уваги цю тему і ремоторизувати свої локомотиви.
Рухомий склад «Укрзалізниці» давно знаходиться в жалюгідному стані. Навіть керівництво компанії не приховує, що електропоїзд і дизельні локомотиви зношені на 87-97% і вимагають капітальної реконструкції.
На міжнародній конференції президент об’єднання підприємств «Укрметалургпром» Олександр Каленков підкреслив, що за останні роки “Укрзалізниця” обмежує промисловців і це відображається на інвестиціях і на об’ємах виробництва.
— “Укрзалізниця” має розглядати варіанти модернізації вагонів. Наприклад, якщо дешевше ремоторизувати локомотив, ніж придбати новий, то треба ці методи використовувати.
Я вважаю, що сама “Укрзалізниця” розуміє, що її проблема у поганому стані локомотивів. Дійсно, увагу потрібно приділяти і оновленню вагонів, але скільки б вагонам уваги не приділяти, якщо немає локомотивів, обіг вагонів знижується. Тому всі розуміють, що головна інвестиція в “Укрзалізниці” має надходити локомотивам.
Також Олександр Каленков відзначив, що наразі “Укрзалізниця” ще не оприлюднила свій фінансовий план для компаній партнерів, щоб було розуміння, у якому напрямку компанія буде рухатися далі.
Читайте також: Президент «Укрметаллургпрома»: часть депутатов и чиновников занимают непонятную для нас позицию
Сообщение Фахівці ПАО “Запоріжсталь” розповіли про досвід оновлення локомотивів появились сначала на Индустриалка — новости Запорожья.
Источник: http://iz.com.ua/zaporoje/fahivtsi-pao-zaporizhstal-rozpovili-pro-dosvid-onovlennya-lokomotiviv
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook