Тріумфатором кваліфікації Гран-Прі Японії-2025 став пілот Ред Булл, чинний чемпіон світу Макс Ферстаппен
Чотириразовий чемпіон Формули-1 Макс Ферстаппен з Ред Булл виграв кваліфікацію Гран-Прі Японії.
Макс Ферстаппен уперше в цьому сезоні показав найкращий час (Фото: REUTERS/Issei Kato)
Нідерландський пілот на 0,012 секунди випередив пілота Макларен Ландо Норрісата на 0,044 секунди його партнера Оскара Піастрі.
Для Ферстаппена – це четверта поспіль перемога у кваліфікації на Гран-прі Японії.
Крім поулу, Ферстаппен встановив новий рекорд кола на трасі Сузука, побивши результат Себастьяна Феттеля.
Час Макса — 1:26.983, а у 2019-му легенда Формули-1 показав результат — 1:27.064.
Провальною вийшла кваліфікація для Юкі Цуноди, який посів 15-е місце.
Шарль Леклер із Феррарі став четвертим, Льюїс Гемілтон – восьмим.
Головна гонка вікенду стартує завтра, 6 квітня, о 8:00 за київським часом.
***
Після успіху пілот Ред-Булл прокоментував результати кваліфікаційних заїздів Гран-прі Японії.
«Я здивований. Ми намагалися щосили, як мені здається, досягти найкращого балансу з машиною, але це було нелегко навіть під час кваліфікації. Кожну сесію ми просто продовжували вносити невеликі покращення, і я думаю, що саме це зіграло свою роль.
Останнє коло було просто на межі. Відчуття, коли ти їдеш на межі або навіть трохи за нею — неймовірно захоплююче”, — цитує Макса пресслужба Формули-1.
Результат кваліфікації Гран-прі Японії
- Макс Ферстаппен (Ред Булл) – 1:26.983
- Ландо Норріс (Макларен) – +0.012
- Оскар Піастрі (Макларен) – +0.044
- Шарль Леклер (Феррарі) – +0.316
- Джордж Рассел (Мерседес) – +0.335
- Кімі Антонеллі (Мерседес) – +0.572
- Ісак Аджар (Рейсінг Буллз) – +0.586
- Льюїс Гамільтон (Феррарі) – +0.627
- Александер Альбон (Вільямс) – +0.632
- Олівер Берман (Хаас) – +0.884
Джерела:
champion.com.ua/ukr/autosport
x.com/F1?ref_src
/sport.nv.ua/ukr/other-sport
https://sportarena.com/uk/autosport/f1/ferstappen-vigrav-kvalifikatsiyu-gran-pri-yaponiyi-2025/
Сообщение «Формула-1»: Ферстаппен виграв кваліфікацію Гран-Прі Японії появились сначала на Газета МИГ.