Директор агентства Ілля Ануфрієнко розповів, що підготовка до створення брендбуку проходила дуже ретельно. Ще перед початком роботи команда відвідала заповідник і поспілкувалася з 16 респондентами: запорожцями і іноземцями. І зібравши враження, креативники вирішили побудувати брендбук на тому, що Хортиця – вкрай різноманітна, і славитися повинна не лише козацтвом.
Тож в основі айдентики і Хортиці я бренду лежить сила, свобода. Не оминули як головні символи і природу острова.
Наразі дизайнери розробили набір елементів, які демонструють флору і фауну острова, та різні історичні епохи.
Незабаром усі 9 вариантів-символів бренду Хортиці виставлять на голосування і виберуть остаточний, головний.
Новини і жваве обговорення коротких відео тут: https://www.youtube.com/user/ChannelTB5
Канал «Новини Запоріжжя» в Telegram: https://t.me/tv5zp
Яскравий та красивий акаунт в Instagram: https://www.instagram.com/tv5zp
Легкий доступ до новин та коментарів у Facebook: https://www.facebook.com/channeltv5/
Источник: https://tv5.zp.ua/news/horticja-otrimala-vlasnij-brendbuk-hto-jogo-rozrobiv-ta-shho-poklali-v-osnovu/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=horticja-otrimala-vlasnij-brendbuk-hto-jogo-rozrobiv-ta-shho-poklali-v-osnovu
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook