Компанія «Kyivstar» підтвердила наявність технічного збою, який впливає на якість зв’язку та інтернет-сервісів.
Про це повідомили на офіційній сторінці оператора.
Це може призвести до тимчасових проблем з доступом до послуг зв’язку та інтернету для деяких абонентів.
В «Kyivstar» запевнили, що їхні спеціалісти активно працюють над вирішенням проблеми та висловили подяку абонентам за терпіння та розуміння в цій ситуації.
Також є рекомендації: що робити, якщо немає мобільного зв’язку
Отже, якщо перестав працювати мобільний оператор, слід:
Відключити автовибір мережі:на Android: Налаштування – Мобільна мережа (або Підключення) – Оператор;на iOS: Параметри – Мобільні дані – Вибір мережі.Знайти та вибрати доступну мережу.Якщо зареєструватися не вдалося, варто спробувати ще раз або вибрати іншу мобільну мережу.Перевірити можливість здійснити вихідний дзвінок, відправити SMS.Важливо: раз на день намагайтеся повернутися в мережу свого оператора вручну або включивши автовибір мережі.
Якщо взагалі відсутнє покриття мобільною мережею як такою, то можна скористатися додатками, які дозволяють спілкуватися за допомогою телефону навіть при відсутності доступу до мобільної мережі.
Скарги на Kyivstar
У соцмережах активно обговорюють ситуацію з оператором та скаржаться на якість зв’язку, інтернету. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/kiyivstar-ne-pratsyuye-v-zaporizhzhi-ofitsijna-zayava-operatora/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook